CeKe skrev 2010-01-14 11:01:02 följande:
Oj vad underbart. min kära älskling är alldeles för duktig på att köpa hem typ kakor, chokladbollar och annat smaskigt som han häver i sig =)
Min med och det är skit svårt då..Men tycker det är väl bara till att låta bli. Han kan liksom köpa en påse godis och låta den stå i en vecka...ta en bit när han känner för det...Det måste vara något kvinligt men så kan INTE jag göra..
Tack för svaren angående maten och träningen. Keso älskar jag så det kan jag absolut trycka i mig...men då kan jag ju äta lite mindre under dagen..brukar inte äta så mycket på kvällen för då är jag mätt!
Nu är det fredag och jag får justera min startvikt jag skrev innan i veckan. Var ett tag sen jag vägde mig och den stämde inte riktigt men 74,9. Sen har jag mätt mage, midja, rumpa och lår oxå men det struntar jag i att bry er med =)
Tränade cross ca 15 min nu på morgonen och så körde jag lite "planka" och den där man rullar med...men det gick inte så bra..sjukt vilken träningsvärk jag har i magen sen i onsdags :S Men alltså två tränings pass avklarade denna veckan *stolt* kanske till och med hinner med ett i helgen oxå.