• Aleta

Tantvarning för 7:e gången

Välkommen hem Fjällbruttan, Elvira är jättefint!

Och du med Sonja, välkommen hem. Synd på väder och slynglar.

Krya på er dfk och mittiprick!

Soldemor, tack för stödet, grannen fick mig att känna mig som värsta mördaren som ens kunde tänka på avlivning. Man vill ju inte som djurägare och då är det lätt att få en att må dåligt. Det är inte avgjort än, jag håller tummarna.

Dexter är jättefint! Efter Dexter Gordon? (Suverän tenorsaxofonist.)

Passionsblomman, gå nu inte och bli insnöad så att vi måste komma till dig istället.

• Aleta

Hurra hurra för HELOISE!

Tack Daa och Heloise. Hästen har ont hela tiden, det är en allvarlig version av fång. Mycket ovanligt med anfall mitt i vintern när hon bara äter lite hö och dessutom är mycket smal redan innan. Trots smärtstillande så har hon ont och om inte den nya medicinen hjälper så är det nog kört. *snyft*

Jag röstar på Idun, vackert! (Om ni nu inte får igenom det vackra Elvira.)

Duger det med glögg istället tjejer? Det brukar alltid finnas någon gammal flaska över.

• Aleta

Jag håller ut!
    Själv då?

Fjosok skrev 2010-02-24 20:09:04 följande:
    Tack Aleta :)Allt bra med dig?
  • Aleta

Ja ve och fasa!
    Nä, mamma och jag såg lite skidskytte, men då missade Ferry så jag tror att så fort jag tittar så går medaljerna åt skogen.
    Vi har en stor TV och mamma har en egen, så det är bara att titta på.
    Ska det vara ett par öl till stafetten?
    Jag och maken kan spela musik i bakgrunden eller måste vi också titta hela tiden?

passionsblomman skrev 2010-02-24 23:13:45 följande:
    Aleta, du inser att ni snart har släppt in två gastande OS-fanatiker i ert hem va???På fredagkväll är det Skidskyttegrabbarna i staffett, Anja i slalom och tre kronor i hockey mot Slovakien.......kollar du ens OS min vän?
  • Aleta

Sonja, hur skulle man klara sig utan att ta till hot när det kniper?
    Det gäller bara att välja hot som man faktiskt genomför om de inte lyder, annars är man kokt och stekt nästa gång.

• Aleta

Hahaha!
    Kyrie Eleison minsann, det där är en låt man minns från sin ungdom. Jättebra, men aldrig har då jag begripit vad de sjunger.
    Jag brukade sjunga typ: Kyrie-Irie, lazing down the road that I must follow. Trodde det var någon tjej med mystiskt namn som släntrade omkring på gatorna.

Nu väntar jag ivrigt på Blomman!

• Aleta

Välkommen att stanna förresten Snaily!

Du heter inte möjligtvis Kyrie-Irie egentligen och brukar gå väldigt långsamt?

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången