• Martinaa

JUNI 2010 nr 4

Då var det dags för en ny tråd för alla oss som ska stå brud i juni 2010. Vi är på rätt sida nyåret och nedräkningen har börjat på allvar! Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi!

• Svar på tråden JUNI 2010 nr 4
  • ona

Martinaa, vad kul! Hur många gånger har du provat den idag då?

• Martinaa
    ona skrev 2010-02-09 23:08:44 följande:
    Martinaa, vad kul! Hur många gånger har du provat den idag då?
    Haha en gång och det räckte! Tur min kompis kom på besök idag för jag hade aldrig fått på mig det där åbäket själv...! Varm blev jag också (inget tyg som "andas" direkt...). Nu dröjer det nog innan jag ger mig på det där igen... åtminstone till lördag när jag är ledig, haha!

Gonatt!
  • Kribban

Välkomna alla nya brudar!

Åh va roligt att titta in här när de skrivs så mycket man hinner ju knappt med {#lang_emotions_laughing}

Martinaa- Åh va kul att den kom fram tillslut och att den var precis som du önskat dej, man får ju höra en och annan skräckhistoria här så de behövs lite glada inlägg också för jag tror de flästa blir nöjda. Men som vanligt de är de missnöjda som hörs mäst..

Ona- Då är de pyssel som gäller i helgen då för er del :) Kul! Hoppas ni får plats med all info på den lilla "lappen"

Nä nu ska jag iväg till jobbet...

• HK8

Hej alla junibrudar! Jag har hängt här läge men inte varit särskilt aktiv.. Men nu känns det att det börjar närma sig, jag och min m2b gifter oss 12/6, 2010. Dvs snart fyra månader kvar! Ojojoj, orkar inte vänta!! Men samtidigt får det inte gå för fort, om jag stressar får jag bara herpes och då vägrar jag att gifta mig!!!! Japp, vårat bröllop hänger på den där lilla herpesblåsan. hehe.. Nu ska jag börja vara lite mer aktiv här, kanske är det här de sista tipsen finns innan man gifter sig!!

• Smilla82

Hej! Lägg gärna in mig också i tråden. Vi gifter oss också den 19 juni men det datumet bokade vi långt långt före kronprinsessan. Bröllopet har planerats väldigt länge men jag har inte varit aktiv i trådarna tidigare. Men nu är det ju bara 4 månader kvar så nu är det dags för det sista rycket. Fast å andra sidan så är ju bröllopet allt jag kan tänka på och har tänkt på de senaste 2 åren. Det mesta är nog planerat och klart men jag blir lite orolig om jag kanske har glömt något. Vad kan jag ha glömt? Jag vill verkligen ha det perfekta prinsessbröllopet och givetvis blir det en del av vårt tema!

• Plutten2010

Hej! Här kommer en till som läst i tråden men inte varit aktiv..
    Blev så glad när det kom en till som ska gifta sig den 12/6, känns som att alla gifter sig den 5:e eller 19:e.. ; )

• HK8

plutten2010, håller med om att jag är typ ensammast i världen med att gifta mig 12/6, hehe. Min m2b tar studenten en vecka, eller en dag före, det vet vi inte ännu, plus att han fyller år den 9 juni. Mycket fest. Eller bara en stor kanske!

• Plutten2010

Nu är vi iaf två stycken.. ; ) men det fanns faktiskt en tråd för oss men den har inte varit så aktiv på sistone.. Får kanske ta tag det också.. =)

• Bettertogether

Idag har de första gästerna fått sina ibjudningar!! :D Så postade jag 31 stycken också imorse (i en postlåda som töms redan kl 10!!! så chansen att många kom fram idag är stor! :D). NU blir det spännande!!!!!!

• Martinaa
    Bettertogether skrev 2010-02-10 19:22:21 följande:
    Idag har de första gästerna fått sina ibjudningar!! :D Så postade jag 31 stycken också imorse (i en postlåda som töms redan kl 10!!! så chansen att många kom fram idag är stor! :D). NU blir det spännande!!!!!!
    Åh va roligt! Visst är det spännande när man äntligen fått skicka iväg de där breven!! Jag satt som på nålar hela förmiddagen tills första samtalet kom, hihi!
Svar på tråden JUNI 2010 nr 4