bröllop 19 juni?
Är det ngn mer än jag som tänkt gifta sig den 19/6 2010? Vore roligt att få reda på hur många som tänkt det o hur ni har lagt upp er vigsel.
Har ni skickat inbjudningarna redan?
Vilka färger tänker ni använda?
Är det ngn mer än jag som tänkt gifta sig den 19/6 2010? Vore roligt att få reda på hur många som tänkt det o hur ni har lagt upp er vigsel.
Har ni skickat inbjudningarna redan?
Vilka färger tänker ni använda?
Här är en till...
Som kommer in sent i tråden. .Inbjudningskorten skickade vi ut till 19februari och o.s.a var 19april
Vigsel är kl 15.00
temarfärg lila o vit
Nej, är inte färdiga med allt! Måste skriva om alla gästerna till festprogrammet, skriva placeringskorten (som visserligen är inköpta), göra spotify-listan helt klar, göra vigselprogrammen klara, köpa presenter till tärna och bestman, handla lite småprylar och börja packa inför bröllopsresan! Ska i alla fall vara ledig från jobbet hela nästa vecka så man ska väl hinna varva ner lite ;)
Men allting kommer att bli så bra så bra så :)
Hur ligger ni andra till?
Vi är ännu inte helt klara med allt, bröllopsprogrambladet är klart skrivet, men ska printas ut ännu. Jag försökte skissa på bordsplaceringen igår, men kom ingen vart. Det var inte så enkelt som jag hade trott.
Vi fick just beskedet att vi får ändra planer när det gäller bröllopstårta. Vi har provsmakat 5 olika sorter och kommit fram till att den vi ville ha är en sugarpaste-passionsfrukstmoussetårta med chokladbotten och nu har bageriet problem med sugarpasteleveransen, så vi får tänka om :(. Det blir marsipan istället som nödlösning och den är inte lika kritvit som sugarpaste.
EN VECKA KVAR!!!!!!!!
Hur går det med förberedelserna!?
Jag pysslar och pysslar. Ibland undrar jag varför jag gör så mycket pyssel, som tar sådan tid. Det kommer ju säkert bli ett bra bröllop ändå, men sedan tänker jag JAG VILL PYSSLA så att det blir massor med detaljer som är VÅRA!
Kram
Hallå alla:)
Vi är inte heller helt klara med allt, känns som om mycket ska klaffa precis dagen innan. Så jag hoppas att det gör det!
Det ska bli fantastiskt när det väl är fredag och tiden bara rusar förbi ska bli så skönt när dagen väl är här.
Kollar väderprognosen varje dag.. igår skulle det vara delvis regn och idag ser det ut att vara sol torsdag till söndag, så det blir till att fortsätta be till vädergudarna och se hur det ser ut när man öppnar ögonen lördag morgon;)
7 dagar 2 timmar 19 minuter och räknar neråt.
Kram
Ja snart snart.. :D
Vi har lite småsaker kvar. Allt pysslande är nästan klart och jag tror att vi har fått till bordsplaceringen nu också. Men jag ska baka cupcakes till tårtbuffén också. Som tur är får jag hjälp av min syster.
Idag ska vi åka runt och titta ut platser att fotas på för imorn ska vi träffa fotografen (som är en vän) och provfota lite. Jättekul men svårt att välja. Vi bor på en ö med massa fina platser att fota på *lyx* :)
Hoppas det går bra för er alla!
Kram
Här hör ju jag också hemma ju :)
Ja nu är det nära...vi hade o.s.a 19 april, men det är några som vi fortfarande inte vet om de kommer så bordsplaceringen är inte klar än.
Annars känns det som att vi ligger rätt bra till trots att vi såklart har en MASSA att fixa nu sista veckan.
sabines.webblogg.se
Carro WH: Smart att provfota! Det ska jag föreslå för min blivande man och hans bror som är vår fotograf!
Ja om en vecka alla då är vi gifta!! Det killar i magen! Idag var jag hos frissan o gjorde jättefina slingor, hon var så noggrann o bra, det tog tre timmar. Jag blev jättenöjd men höll på att somna där i stolen...
Skorna är äntligen fixade o jag fick sådana som jag verkligen ville ha! Så fina
Brandos - Cecilia
Dom hippade mig förra lördagen vilket var tur för sådant FINT väder vi hade här i Göteborg då..nu är det så kallt o blåsigt inget väder för att hippa ute på avenyn i glitter o paljett karneval kläder.. Vilken dag det var!
Denna veckan skall jag verkligen försöka lägga mig i tid..ta hand om mina fötter o naglar. Plocka blommorna jag skall ha till min bukett o köpa nattamaten.
Det är det enda som är kvar.
nästan.....
En fråga: Vad skall ni ha för mingelmat när gästerna anländer till festlokalen? Vill gärna ha tips på detta. Jag tänkte fruktfat, med alla möjliga frukter i bitar som folk kan plocka. Jordgubbar o champagne o mera frukt därtill är inte det fräscht en varm sommardag?
För det skall väl bli sommar på lördag???
Kram till er alla brudar!
Pinglan29