• 19juni

bröllop 19 juni?

Är det ngn mer än jag som tänkt gifta sig den 19/6 2010? Vore roligt att få reda på hur många som tänkt det o hur ni har lagt upp er vigsel.
    Har ni skickat inbjudningarna redan?
    Vilka färger tänker ni använda?

• Svar på tråden bröllop 19 juni?
  • Loveyoutoo

24 dagar kvar! {#lang_emotions_smile}

Är det någon som blivit kontaktad av prästen ännu?

• 19juni

Ja vi pratade med vår för några veckor sedan. Fick vigselprogrammet hem via datorn sedan så att vi kan ändra som vi vill i stil mm innan vi trycker ut det själva.

• Rosvägen

Vi träffar våran Vigselförrättare på onsdag nästa vecka över en kvällsfika det ska bli såå skönt att äntligen ha gått igenom allt :) sen är det väl en annan femma när vi väl ska gå in och allt ska genomföras på plats men det blir säkert bra!:)

• Lattemamman

Två veckor kvar :D! 

Hur går det med planeringen? 

Jag har lagat färdigt placeringskorten inatt och i morse började jag jobba på solbrännan (solarie). Programbladen har vi ännu inte klara, det är några små detaljer kvar. Jag tar tacksam emot ett ordspråk/citat om kärlek att sätta på insidan av pärmen :). Ännu känns det som att det är mycket som ska göra som vi inte funderat så mycket på, dekorationer till bilen, presenter åt barnen, bestman och brudtärna samt bordsplaceringen... 

Jag börjar min semester idag, men det blir inte så mycket gjort med en busig treåring hemma. 

• csillag

Vi har mer lr mindre allt färdigt.Känns skönt.
    De enda som ska göras e att skriva ut festprogrammen o vigselprogrammen från datorn.
    Sen e de bara dubbelkolla allt en sista gång.

• Loveyoutoo

Jag ska beställa de sista två tårtorna imorgon (de ska beställas en vecka innan, men jag vill göra det ni, så att det är klart).

Prästen har ännu inte hört av sig, hoppas att han gör det snart!

Hur många av er har träffat prästen och kantor?

• vixi82

Hej
    Nu är det inte långt kvar, hur går det för er andra??
    Här har det rullat på bra säger jag med tanke på att man har tvillingar på två år o en flicka på 5...men vi har delat uppd et på ett bra sätt o nu ligger vi nog bra till .Har bara strumpbyxor(tunna me mönster)kvar till tjejerna, skor till stora tjejen, snacks o dricka till kvällen, ballongbågen o lite annat smått o gott.
    Men det närmar sej det känns i magen :))))))

• 19juni

Ja nu närmar det sig !!!!! Det känns verkligen i magen. Ska man hinna bli färdig med allt och kommer det att bli...... alldeles, alldeles underbart =)
    Känner mig rätt så färdig oxå. Det är lite småplock kvar. I morgon ska jag träffa en kompis som ska göra min brudbukett och kolla det sista med de rätta blommorna. Ska ha en ros som är både ljusgrön, gulvit och rosa i färgen, vet ej vad den heter. Ska även ha dem på bordet som dekoration.
    På onsdag skajag klippa mig och frissan o jag ska fixa till hur jag ska ha det på den stora dagen, eftersom att jag ska göra i ordning mig själv i håret. Har inget långt hår!!Just det! Måste göra färdigt diademet tills dess ;) Har köpt ett diadem med två bågar som jag ska klä med pärlor.
    Det ända som vi inte är riktigt färdiga med det är tårtan!!! Vi smakade Folkets tårta som är framtagen till Viktoria o Daniels bröllop. MEn den var tyvärr inte i vår samk. Vi vill ha mycket vaniljsmak så vi får väl fortsätta leta. Min b.m sa senast i går att vi kan väl ta hallontårtor!! Åhhh, det vill inte jag ha på mitt bröllop. Den ska vara som en bröllopstårta!!!!
    Idag ska jag måla altanen där vi ska gå ut till vigseln. Vi ska ju gifta oss i vår trädgård.
    Lycka till med allt nu allihopa!!!

• Rosvägen

Hallå alla!, kul att läsa vad som händer.
    Bara 12 dagar kvar nu..
    I lördags blev jag hippad, det var en mysig dag med perfekt väder!
    Jag går och oroar mig över vädret och jag har märkt att trots att jag inte känt mig speciellt nervös är jag mer sentimental än någonsin!
    Tårtorna är också något jag funderar mycket på.. Vi vill ha olika sorter nämligen..
    Hoppas konditorn löser det!
    Imorn bär det av för provsminkning!:)
    Kram på er!

• 19juni

Hjälp!! Nu är det bara 9 dagar kvar!!!!!! Hur ska man hinna bli färdig med allt?!
    Är ni helt färdiga med allt eller hur ligger ni till?

Svar på tråden bröllop 19 juni?