• Niini

2011 brudar del 6

Åter dags för en ny fräsh tråd tjejer (o killar) :D

Den tidigare tråden finnes här: brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html

Datumen för våra vigslar finns här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3689918.html Nya brudar får gärna fylla i sitt datum :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 13:35
    Den gamla vigseltråden är stängd, här finns den nya! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html

• Svar på tråden 2011 brudar del 6
  • Zia 20090618

Det tror jag också.. Tycker alla bilder på kopior (som inte är Maggies egna bilder förstås) ser lite tråkiga ut, inte lika mycket detaljer och fluff i kjolen och så.. Men man kan väl kanske betala en extra slant och be om lite extra bling elller nåt{#lang_emotions_wink} Någon speciell Maggie Sottero du fastnat för? {#lang_emotions_smile}

• Greeneyes

Zia: haha jag ändrar mig varje vecka fast just nu är jag lite kär i Garamaj:s stil - i a f de som är lite mer fluffiga Vilken är det du fallit för?

• Greeneyes

ja, den är helt fantastisk!!!

• NiVi

hallå! Jag har inte varit in på bra länge eftersom vi fått lite käppar i hjulet! Bland annat så jobbar jag inte längre kvar på min heltidstjänst plus att renoveringen av huset visar sig äta upp...jaa hela bröllopsbudgeten och lite mer ändå! Just nu jobbar vi på en lösning så vi ändå ska kunna gifta oss nästa sommar men det känns lite trist att behöva stryka en massa saker som stod på inköpslistan och snåla in! Men men huvudsaken är ju att vi blir gifta

• Fårävvör

jaaaaaa! Igår preliminärbokade vi festlokal för två datum i maj nästa år, så nu är planeringen verkligen igång! Det gick snabbt, mailade i måndags för att bestämma en tid att titta på den vi lutade åt mest, var där igår och bestämde oss att vi inte skulle hitta någon bättre, så då var det ju bara att boka... Känns så bra!

Nu vill det bara till att hitta någonstans att ha vigseln (och bestämma om det ska vara kyrkligt eller borgerligt, sambon velar friskt!) innan dom ringer och tjatar alltför mycket från festlokalen... får nog göra ett ryck med det i helgen!

• SnowFairy

Aaa... 373 dagar kvar, vill att tiden ska gå fortare!!

• Rosen2011
    SnowFairy skrev 2010-05-06 08:22:32 följande:
    Aaa... 373 dagar kvar, vill att tiden ska gå fortare!!
    Hihi, inte bara vi som räknar dagar då ;)
    När ska du gifta dig?
  • mrsJR

Fårävvör: Visst är det härligt när man bokat ett datum, känns som det är på riktigt då

SnowFairy: Här är det 387 dagar kvar, blev tvungen att räkna efter jag också när du hade gjort det. Jag ser fram emot dagen då det är bara ett år kvar, då känns det på något sätt jättemycket närmare, konstigt.

Jag tror förresten att jag har hittat min vigselring, den fick två tummar upp av blivande mannen också. Är ju kul om vi båda gillar den även om det är jag som slutligen får bestämma.

• Niini

Snowfairy tror jag besämt giftre sig en vecka före oss :) 379 dagar kvar, snart spräcker vi 1-årssträcket! :D

Imorgon ska vi o kolla på en lokal, även om vi redan bokat en i februari. Har börjat vela med den första då jag hört från olika håll att det är svårt att få upp värmen där, så om det regnar eller är kallt på kvällen kan det kanske bli en mindre trevlig fest där alla fryser..

Svar på tråden 2011 brudar del 6