• Niini

2011 brudar del 6

Åter dags för en ny fräsh tråd tjejer (o killar) :D

Den tidigare tråden finnes här: brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html

Datumen för våra vigslar finns här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3689918.html Nya brudar får gärna fylla i sitt datum :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 13:35
    Den gamla vigseltråden är stängd, här finns den nya! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html

• Svar på tråden 2011 brudar del 6
  • Niini
    Rosen2011 skrev 2010-05-11 14:20:49 följande:
    Fuskigt 
    Vi behöver bara vänta till den 21:a maj ;)
  • Rosen2011
    Niini skrev 2010-05-11 14:21:47 följande:
    Vi behöver bara vänta till den 21:a maj ;)
    Määäh, ännu mer fuskigt {#lang_emotions_wink}
  • Fårävvör

21e eller 28e maj... Har fortfarande inte bokat ställe för vigsel men ska kolla på två antingen denna veckan eller nästa... suck!

• Greeneyes

...och vi den 16 Maj - så vi är ännu mer fuskiga   Jag sitter och filar på texten till våra save-the-date-kort som vi ska försöka få iväg snart. Vi gifter oss ju i Skottland, och därför tänkte vi förvarna lite med såna kort. Men det är lite knepigt hur man ska skriva tycker jag.
    Vi väljer mellan två alternativ, antingen rimma ihop något fyndigt eftersom vi är ganska (ö)kända i vår krets för att gilla rim och ordvitsar. Eller bara skriva kort och koncist att vi gifter oss där det datumet och att inbjudan och info kommer senare. Vad tycker ni??

På tal om klänningar, jag är en sån som är alldeles gaalen i alla stora fluffiga kjolar, och om jag passar i en sån klänning så kommer jag definitivt att välja en sån

• Niini
    Greeneyes skrev 2010-05-11 16:45:31 följande:
    ...och vi den 16 Maj - så vi är ännu mer fuskiga   Jag sitter och filar på texten till våra save-the-date-kort som vi ska försöka få iväg snart. Vi gifter oss ju i Skottland, och därför tänkte vi förvarna lite med såna kort. Men det är lite knepigt hur man ska skriva tycker jag. Vi väljer mellan två alternativ, antingen rimma ihop något fyndigt eftersom vi är ganska (ö)kända i vår krets för att gilla rim och ordvitsar. Eller bara skriva kort och koncist att vi gifter oss där det datumet och att inbjudan och info kommer senare. Vad tycker ni??På tal om klänningar, jag är en sån som är alldeles gaalen i alla stora fluffiga kjolar, och om jag passar i en sån klänning så kommer jag definitivt att välja en sån
    Tycker absolut ni ska rimma om ni är bra på sånt! Mycket roligare än en text rakt upp o ner :)
  • Rosen2011

Håller med Niini, rimma på ni {#lang_emotions_laughing}

• Greeneyes

Tack tjejer, då ska jag sätta mig och klura lite {#lang_emotions_tongue_out}

• Mizfis och LillRolf

Tjoho! Vi vinner, vi gifter oss 26 februari! I Östersund, så vi har beställt massor med snö på marken och klart och soligt väder under (den väldigt korta) dagen. Solen går upp typ kl. 10 och ner ca. kl. 15 nämligen. Har lite funderingar på det där med fotografering. Har läst i andra trådar att man rekommenderas fotograferas innan vigseln, för oss finns det inget alternativ, vi måste ju fotas innan vigseln om vi vill ha lite dagsljus med (vilket är nödvändigt om man, som vi, vill ha med fjällen i bakgrunden). 

För övrigt har jag nog inte kommit så mycket längre i min planering sen sist jag skrev ett inlägg här. Har nog tagit en liten paus helt enkelt. Har visserligen försökt dubbelkolla med restaurangen och kyrkan om datumet verkligen är bokat, för ingendera av dem hade kalendrar som sträckte sig fram till februari nästa år, men ingen har svarat när vi ringt. Nåja, det ordnar sig nog. Februari är ju inte den populäraste bröllopsmånaden direkt. 

Greeneyes skrev 2010-05-11 16:45:31 följande:
    ...och vi den 16 Maj - så vi är ännu mer fuskiga     
  • ALLIMA

Jag vinner kanske racet...vi gifteross  8/1!

Svar på tråden 2011 brudar del 6