• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Lapinette

Sweet - gå till en läkare!!!! *hytter med pekfingret och försöker se arg ut*

• sweetstreet

Hahaha! Lappis!

Undrar just vem som var tröttast. Hm, ni hade åtminstone jetlag att skylla på men min make som nattade både sig själv och lilltjejen och inte kom upp förrän ni skulle gå hem och jag gick in och väckte honom...  

han tycker det känns lite pinsamt tror jag och jag kan säga att det verkligen verklgein verkligen INTE var nåot personligt mot er!!!!!!!!!! 

• Lapinette

Sweet - tog det verkligen inte personligt och förstår mycket väl att man lätt kan somna in när man ska natta barn så hälsa honom att vi inte alls tyckte det var varken konstigt eller otrevligt. Du får hälsa så mycket från oss!!!

• muggles
    Telis skrev 2010-05-27 15:54:51 följande:
    Nenne, jag vet inte om det funkar likadant hos er men här är det BVC som sätter ihop en grupp med föräldrar när barnen är födda och det är dom man bondar med.
    Japp så var det här också. Men vi fixade själva så att vi fick ihop en föräldragrupp med dem som vi gick f-utbildning med men det var inget som BM ordnade utan några som var driftiga i gruppen (det var så jag hamnade på FB fö).
  • muggles
    Telis skrev 2010-05-27 15:59:03 följande:
    HA! Vad var det jag sa?!
    Jag har aldrig tvivlar. Jag tycker den låter så god att jag dreglar redan...
  • Lapinette

Är inte heller rädd för att test citronkladdkaka ... och inte heller gurkreceptet ... bara att jag inte fått aschlet ur och provat det än.

• nennesjuttioåtta
    Telis skrev 2010-05-27 15:54:51 följande:
    Nenne, jag vet inte om det funkar likadant hos er men här är det BVC som sätter ihop en grupp med föräldrar när barnen är födda och det är dom man bondar med.
    ja, jag sa det till maken också men det kändes ändå lite kosntigt att inte ens veta vad de andra heter. Iofs hade vi väl kunnat ta initativ själva också men... *vaggar som i en pingvinflock*
  • Lapinette

Annars så blir det chokladmoussetårta och citronmarrängpaj i ostbutiken om 10 dagar. Ringde precis och beställde buffé, tårtor och kaffe samt ställde en massa frågor. Vi blir 31 personer.

• Lapinette

Däremot har jag ju provat Amarettoefterrätten vid flera tillfällen !

• Lapinette

nenne - låter konstigt att ni inte ens presenterades för varandra.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen