• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Tinga

Jäklar också, Fru E! {#lang_emotions_nalle} Angående test, så trodde jag att det ingick i ivf-paketet att få ett sådant med sig hem, efter insättning.

• Fru E

EGO igen-happ mer ljusrosa/rött så antar att det är början på tant Maken tar det med ro dvs är det meningen så är det meningen och är inte ledsen alls vilket är lite smått irriterande

Ännu en ny visning på onsdag då de som skulle titta en andra gång blev sjuka och de som skulle titta en andra gång imorgon med inte kunde. Däremot var det 2 helt nya par idag som verkade intresserade

• Fru E

Tinga-trodde jag med men vi har aldrig fått något......får väl punga ut med sura 100 spänn för att få ett - officiellt

• Fru E

Tinga-lät som en jättegod paj, tror jag har vinbär i frysen med som bör användas innan vi flyttar

• fru AM

EA: om det går att bestämma så så tar jag mig gärna an en monstruös tant denna gång för att alla ni som inte vill ha henne ska slippa!

Lappis: den där rabarberkakan tycker jag du ska bjuda soctanten på! 

• sweetstreet

EA, Å NEEEEEEEJJJJJJ!!!!!!

inte tanten!!!!!

Usch!

hoppas dock fortfarande på att det bara är lite blod och inte tanten själv.

Jag minns att ajg hade rosaaktiga flytningar innan jag plussade. Därför trodde jag givetis det var kört och inväntade tanten men när hon ändå inte kom så testade jag. Hoppas såååå att det är likadant för dig nu!!!

• sweetstreet

Vill även ropa Heja Heja till Mugglan!!

Låter kalas att dina äggisar spurtar på nu! Visst var det ÄP imorgon!!!!

• BrudSommar2006

Tinga, receptet är sparat! Våra rabarber ser fortfarande rätt ynkliga ut men de tar sig väl förhoppningsvis. Förra året dog en planta, vi får väl sätta mer.

• sweetstreet

rabarbertårtan lätdessutom sjukt god"

Jag ÄLSKAR just rabarber!!!!!!

Vet inte vad det är men det är verkligen en av mina favoritfrukter eller grönsaker eller vad fasen ska man kalla det egentligen??????!!!!! Det ÄR ju ingen frukt ju! Man äter ju stjälken! Men jag tänker på det mer som en frukt/bär-kategori eftesom man använder den på samma sätt. Oftast i just bakning.Men himmel vad skumt det blev nu då! Vad ÄR rabarber egentligen? Är det en grönsak???

Och nu menar jag INTE de biologiska definitionerna för enligt dem är ju gurka och tomat frukter också och jordgubbar är stenfrukt....

nej jag menar i allmänt vardagtal. Är rabarber då en grönsak????????

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen