• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • nennesjuttioåtta

håller med ang socmötena, det måste ju vara utvecklande för er också, att man får koll på hur man har det (man har ju det men för röra runt lite i grytan), hur BRA man har det. Och så lyfts man upp och blir lite småkåt. Eller så brukar jag funka iaf. 

• nennesjuttioåtta

BS aha, men ... här går man på föräldrautbildning som hör till samma HC/BVC och de som får samtidigt (ungefär, nu blev det ju specialare eftersom vi tajmade in deras semestrar) – så då borde det ju bli samma människor då med? Vi bor ju i samma område. 

• Lapinette

nenne - men du är väl alltid lite småkåt??? ... eller har jag missuppfattat det hela ?

• nennesjuttioåtta

lapinette, åh förlåt, skrev jag småkåt? jag menar dyngkåt. hahha, ja äntligen är jag det igen, det var lite sparlåga ett tag där. Huvudet tänkte att det vore trevligt men sen fungerade inte kopplingen tillr esten av kroppen. Samma hände P så det var ju ingen ko på isen men ändå. 

• viktualia
    Telis skrev 2010-05-27 16:39:46 följande:
    Lappis, hmm, jag hittar inget som matchar. Kan du inte inboxa länken?
    jag har också letat frenetiskt... har ju inget bättre för mig.. ha ha.... och är ju särdeles nyfiken!!
  • Lapinette

Jag var hos min gyn innan besöket hos Soc idag och han frågade faktiskt hur sexlivet fungerade nu efter alla år av försök till att bli gravid. han var orolig att vi tappat bort det hela .. och lite borttappat är det men jag tror det mest blivit så för att vi varit trötta etc.

• Lapinette

Nyfiken i en strut ... öppnar struten tittar Vickan ut!!!

• viktualia

Bs - jobbigt med svärmors bröstcancer!!!

Ego - det är SKOJ att byta bajsblöja efter bajsblöja efter kissblöja efter bajsblöja.. hm..

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2010-05-27 17:04:15 följande:
    Jag var hos min gyn innan besöket hos Soc idag och han frågade faktiskt hur sexlivet fungerade nu efter alla år av försök till att bli gravid. han var orolig att vi tappat bort det hela .. och lite borttappat är det men jag tror det mest blivit så för att vi varit trötta etc.
    Konstigt om det INTE skulle ha påverkat, men så länge både vet om det och känner lika så är det ju ingen fara. Tids nog sätter man på varandra lite oftare igen och har knappt märkt den där sparlågan. 

nu. pusseljakt! Häppåer!

• Lapinette

Häppådej oxå! Och lycka till med pusslet.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen