2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
hej alla blivande brudar....
Jag e ny. hejhej..
5 mars blir vår dag
hemligt hemligt. våra två vittnen vi har planerat får veta det veckan innan
Allt e typ redan klart i mitt huvud. det ska bara köpas..
följ gärna allt i bloggen..
www.blivandefru2011.wordpress.com
"johanna"
e det bara jag som kommer ha hemligt bröllop utan gäster?!
StårBrud2011 - det hade jag när jag gifte mig första gången, för 15 år sedan, så nu är det dags för det stora bröllopet istället
Igår skickade vi iväg alla save-the-date-kort, vissa har fått och andra inte.
Få se om de ringer eller smsar när de får kortet, för några vet inte alls om det. =)
Sen när de har kommit till folk har vi sagt att de kan börja berätta runt =)
Tänka sig att man ska stå brud en dag i juni 2011, pratade med killen som har hand om övernattningslägenheten, att jag ville boka den. och nu är man ju i så god tid att han inte har ny kalender än. Men han skulle skriva en lapp till nästa kalender och sen får jag ju höra med honom i början på januari igen.
Får ju tyska gäster som jag tror kommer, annars kommer det komma fler långväga gäster som man behöver boende till.
var å fotade på ett bröllop idag.. Gud va jag längtar. Bilderna blev så bra, hoppas bruden blir nöjd... :)
Sebastiana : Vilka psalmer ska ni ha?
huu vilken dröm jag hade.
Drömde att jag var med min syster och jag provade brudklänningar, sen så klipper affärsbiträdet mitt hår lite så att det ser konstigt ut.
Jag frågade min syster om det syntes och det gjorde det och jag sa till biträdet att jag aldrig skulle gå dit mer. Det tar ju ett tag innan hår växer ut och då var det ju bara några månader kvar innan bröllopet.
Nää, den drömmen hoppas jag inte blir verklighet, för jag har ett litet hum om hur jag vill ha håret och då ska ju håret vara kvar när det är dags.
Jag får skicka ett nytt save-the-date-kort till mina föräldrar, verkar ha kommit till alla utom mina föräldrar, så jag fixar nytt idag. och hoppas att det kanske kommer imorgon.
såg att dom reade på banderoller.. Ska ni ha sådana ?
Liisan - var då? Jag funderar på det