2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Vad härligt det låter med allas planeringar, verkar som det går så smidigt för alla! Igår kväll satt jag uppe och blev lite "knäpp", gjorde en bordsplacering utifrån att alla inbjudna skulle komma....... Vi är i augusti 2010, bröllopet är 21 maj 2011..... Ute i god tid? Längtar lite väl mycket kanske? Saken är den att jag älskar verkligen att planera, göra listor och bocka av, det är en del av bröllopet, så det känns som om bröllopet blir lite lääängre..... (Bra ursäkt för att få pyssla va?)
blikarlsson - jag tycker också att det är en härlig resa fram till bröllopet och njuter av varje dag då jag tänker och planerar och kollar olika saker.
Bordsplaceringen ska bli jättekul att göra
jag har också börjat med bordsplaceringen men fastnat lite....jag är numera förpassad till sängen för att vila.
kan ju tacka gudarna för min bärbara dator....ler
Jag tar nog inte tag i bordsplaceringn innan vi vet ungefär vilka som kommer/kan komma :) Däremot väntar jag med spänning på mejl från en fotograf vi blivit tipsade om :)
vi har bestämt att låta en bekant ta foto på oss . vi är nöjda om vi får ett fint kort på oss som vi kan hänga på väggen....ler....sen så kan man samla in kort från alla sen och sätta i album.
Kikki - det var inte roligt, är det på grund av dina kraftiga förvärkar?
Under min förra graviditet var jag sängliggande i 2 mån pga högt blodtryck och begynnande havandeskapsförgiftning. Utan min dator vet jag inte vad jag gjort
Ååååååååååh! Igår hämtade vi min brudklänning, jag hittade den ju 5000kr billigare på Alexandras brud & fest i Borlänge jämrfört med sthlm. Så hela dagen gick åt till en mysig roadtrip dit - oh gud vad fin klänningen är!!!
Det var tråkigt att höra, hoppas allt går bra med dig! Håller verkligern med om en bärbar dator-innan vi köpte den var jag inte ute på nätet mer än max en gång/vecka, nu blir det flera gånger om dan! Förresten,är det bra eller dåligt?.... *ler*
säg vilka problem jag INTE har...skrattar......jag hade skit högt blodtryck innan jag blev gravid men det har blivit bättre men dom håller koll på det....sen så har jag 4 njurar som strular sen innan som dom också håller koll på och utöver det så kan jag inte äta o dricka mjölkprudukter som gör att jag inte ökar i vikt och så åldern på det...skrattar.....så som på beställning så började kraftiga värkar dyka upp redan i maj så sen dess får jag inte lyfta eller göra någe ansträngande för då sätter dom igång.
och igår natt så kom dom utan att jag gjort någe tungt.....och igår var en ren plåga och jag var nästan på väg in igår kväll....men vi skulle avvakta tills idag och se hur det verkar idag och peppar......det är lugnare idag.....men jag måste ta det lugnt i sängen....
har du inte kommit iväg än????
usch vad jobbigt .-( Hade själv mycket förvärkar. Men har du inte fått Bricanyl-tabletteR? Det fick jag utskrivet för att hålla förvärkarna i schack.