2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Hoppas att du hittar någon du gillar...ler.....
Det hoppas jag också
jag har redan 2 klänningar här hemma men blir så sugen när jag kollar på bilder här på nätet......ler....men jag inser att jag kan inte köpa en till
Haha när ska ni gifta er?
Jag behöver er hjälp!
Vi ska ha snöflinga från Kortdesign som inbjudningskort men tycker övriga trycksaker blir för dyra så då ska vi ha ett gråsilvrigt papper som omslag på fest- och vigselprogram.
Min fundering är nu om vi ska kopiera in snöflingor på dessa, de blir ju svarta då, eller om jag ska köpa silver stickers att klistra på? Eller köra helt utan med bara texten på framsidan. Vad tror ni blir bäst och finast????? Tacksam för era råd.
7 Maj 2011 så det gäller att hålla fingrarna i styr och inte klicka köp när jag ser en snygg klänning på nätet.
Jag skulle nog se om jag hittade någon snygg stickers att klistra på.....
Hahaha
Vinterbrudar! I mörkret vid middan har vi tänkt ha kandelabrar med 3 ljus i vardera...men hur långt ifrån bör man placera dessa? 4 par mellan? Funderar oxå på värmeljus i annan färg för att bryta av lite. Behöver tips tack! Så det inte blir FÖR ljust och varmt om vi placerar ut för många ljus! Svårt veta....
Tre tips:
Antingen kan ni ju skriva ut pappret med snöflingor i typ ljusblått eller ljusgrått, och sedan hälla på lite glitterlim - så skimrar de!
Eller skaffa en stämpel med snöflinga som motiv (ex inkido har det). Stämpla antingen i ljusgrått el blått, eller så kan man embossa med glitterpulver.
Eller skaffa en stans/punch som man har för att typ klippa ut snöflingor med. Supersmidigt, typ samma princip som en hålslag ungefär! Kan man ex använda glittrigt papper direkt. Se ex nedan:
http://3.bp.blogspot.com/_4-Qx7mpoj2w/SzCei3dRM9I/AAAAAAAACc8/te_hSH0aXD4/s400/P1110110.jpg