• Svar på tråden 2011 brudar del 7
  • lunagarden

hihi, men någon centimeter är ju ingen fara om de fixar till redan nu

• kikki kikki

skrattar...iof så vore det skönt att slippa magen nu

• lunagarden

kikki kikki skrev 2010-07-24 21:21:49 följande:
    skrattar...iof så vore det skönt att slippa magen nu

Ja, efter vecka 30 är det segt. Jag njuter av bästa tiden nu - är i vecka 20

• Niini
    kikki kikki skrev 2010-07-24 21:14:23 följande:
    jag är i vecka 30 nu.......så än vill jag inte att dom ska göra nytta....ler.....men dom känns ordentligt....hmmmm
    Uj uj.. kan bara försöka föreställa mig :S (inga barn i sikte här på några år, räcker bra med en hund med egen vilja ;))
  • fru2011kanske

Hänger på här jag med. Vi ska titta på lokal i morgon och förhoppningsvis boka så att det blir bröllop i dagarna tre med vigsel 20 augusti

lunagarden, vilket bra rim du hade till STD, funderar på att låna delar av det om det är ok? Vi har också ganska många vänneroch släktingar som jag misstänkter går i bröllopstankar, och jag vill ju undvika krockar till varje pris..

Annars surfar jag runt mycket på nätet efter klännigar och ringar. Ska testa klänningar i butiker men jag tror inte jag vill ha en hellång klänning, utan kanske som går till knäna.

Har redan hunnit stressa upp mig över att jag inte hittat lokal (även om jag verkligen tror på den vi ska titta på imorgon), så jag får verkligen jobba på att försöka hålla allt på en vettig nivå, så det här blir Kul och inte jobbigt

• lunagarden

fru2011kanske skrev 2010-07-24 22:27:36 följande:
    Hänger på här jag med. Vi ska titta på lokal i morgon och förhoppningsvis boka så att det blir bröllop i dagarna tre med vigsel 20 augusti lunagarden, vilket bra rim du hade till STD, funderar på att låna delar av det om det är ok? Vi har också ganska många vänneroch släktingar som jag misstänkter går i bröllopstankar, och jag vill ju undvika krockar till varje pris..Annars surfar jag runt mycket på nätet efter klännigar och ringar. Ska testa klänningar i butiker men jag tror inte jag vill ha en hellång klänning, utan kanske som går till knäna.Har redan hunnit stressa upp mig över att jag inte hittat lokal (även om jag verkligen tror på den vi ska titta på imorgon), så jag får verkligen jobba på att försöka hålla allt på en vettig nivå, så det här blir Kul och inte jobbigt

Du får gärna ta vad du vill av mitt rim

Lycka till med lokalen!

• lunagarden

Tittar på brudklänningar på nätet, jisses vilket utbud, hur ska man kunna hitta rätt?

• Jämntjock

Är det bara jag som blir rastlös av att ha så mycket tid kvar?! Kyrkan är bokad, lokalen likaså. Marskalk och tärna är klara, fotograf är bokad och jag vet på ett ungefär vilken typ av brudklänning jag vill ha. Vi gifter oss den 28:e maj och det är sjukt länge tills dess...

Just nu vill jag bara prova brudklänningar så det står härliga till men det är helt bortkastad tid och energi eftersom jag inte kommer ha den blekaste aning om hur någonting sitter eller ser ut förrän tidigast efter nyår. Ska genomgå lite renovering i oktober så det kommer vara stor skillnad på min kropp nu och sen. Lite drygt med väntan måste jag säga!

Är det bara jag som vill att vigselringen ska vara likadan som förlovningsringen? Jag är inte alls blingig och har inte sett en enda ring med stenar som jag kan tänka mig att ha på fingret varje dag i resten av mitt liv...

• lunagarden

Jämntjock skrev 2010-07-24 22:47:25 följande:
    Just nu vill jag bara prova brudklänningar så det står härliga till men det är helt bortkastad tid och energi eftersom jag inte kommer ha den blekaste aning om hur någonting sitter eller ser ut förrän tidigast efter nyår. Ska genomgå lite renovering i oktober så det kommer vara stor skillnad på min kropp nu och sen. Lite drygt med väntan måste jag säga!

Vill också prova klänningar, men inte så lyckat nu när jag är gravid... 

• MaybeBride09
    lunagarden skrev 2010-07-24 22:42:57 följande:
    Tittar på brudklänningar på nätet, jisses vilket utbud, hur ska man kunna hitta rätt?
    det vet du! Jag satt och kollade mest för skojs skull. Såg en klänning och tänkte: "där är den, mina drömmars klänning"

lunagarden skrev 2010-07-24 22:42:57 följande:
    det vet du! Jag satt och kollade mest för skojs skull. Såg en klänning och tänkte: "där är den, mina drömmars klänning"

Jämntjock skrev 2010-07-24 22:47:25 följande:
    Är det bara jag som blir rastlös av att ha så mycket tid kvar?! Kyrkan är bokad, lokalen likaså. Marskalk och tärna är klara, fotograf är bokad och jag vet på ett ungefär vilken typ av brudklänning jag vill ha. Vi gifter oss den 28:e maj och det är sjukt länge tills dess... Just nu vill jag bara prova brudklänningar så det står härliga till men det är helt bortkastad tid och energi eftersom jag inte kommer ha den blekaste aning om hur någonting sitter eller ser ut förrän tidigast efter nyår. Ska genomgå lite renovering i oktober så det kommer vara stor skillnad på min kropp nu och sen. Lite drygt med väntan måste jag säga!Är det bara jag som vill att vigselringen ska vara likadan som förlovningsringen? Jag är inte alls blingig och har inte sett en enda ring med stenar som jag kan tänka mig att ha på fingret varje dag i resten av mitt liv...
    Jag och sambon har guldfynds titanringar. Han en slät och jag en med en sten i. Jag kommer antingen köpa en till fast med tre stenar i, eller en med guldrand i. ingen flådig alliansring här inte
Svar på tråden 2011 brudar del 7