2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
hihi, men någon centimeter är ju ingen fara om de fixar till redan nu
skrattar...iof så vore det skönt att slippa magen nu
Ja, efter vecka 30 är det segt. Jag njuter av bästa tiden nu - är i vecka 20
Hänger på här jag med. Vi ska titta på lokal i morgon och förhoppningsvis boka så att det blir bröllop i dagarna tre med vigsel 20 augusti
lunagarden, vilket bra rim du hade till STD, funderar på att låna delar av det om det är ok? Vi har också ganska många vänneroch släktingar som jag misstänkter går i bröllopstankar, och jag vill ju undvika krockar till varje pris..
Annars surfar jag runt mycket på nätet efter klännigar och ringar. Ska testa klänningar i butiker men jag tror inte jag vill ha en hellång klänning, utan kanske som går till knäna.
Har redan hunnit stressa upp mig över att jag inte hittat lokal (även om jag verkligen tror på den vi ska titta på imorgon), så jag får verkligen jobba på att försöka hålla allt på en vettig nivå, så det här blir Kul och inte jobbigt
Du får gärna ta vad du vill av mitt rim
Lycka till med lokalen!
Tittar på brudklänningar på nätet, jisses vilket utbud, hur ska man kunna hitta rätt?
Är det bara jag som blir rastlös av att ha så mycket tid kvar?! Kyrkan är bokad, lokalen likaså. Marskalk och tärna är klara, fotograf är bokad och jag vet på ett ungefär vilken typ av brudklänning jag vill ha. Vi gifter oss den 28:e maj och det är sjukt länge tills dess...
Just nu vill jag bara prova brudklänningar så det står härliga till men det är helt bortkastad tid och energi eftersom jag inte kommer ha den blekaste aning om hur någonting sitter eller ser ut förrän tidigast efter nyår. Ska genomgå lite renovering i oktober så det kommer vara stor skillnad på min kropp nu och sen. Lite drygt med väntan måste jag säga!
Är det bara jag som vill att vigselringen ska vara likadan som förlovningsringen? Jag är inte alls blingig och har inte sett en enda ring med stenar som jag kan tänka mig att ha på fingret varje dag i resten av mitt liv...
Vill också prova klänningar, men inte så lyckat nu när jag är gravid...