2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
min tur 2010 : för oss blir det 2011-01-08!!!!
vet inte om jag kan få länken och funka.. Men testar
http://www.brollopstorget.se/hem/liiisan/gallery/phpjtea0w_thumb.jpg
http://www.brollopstorget.se/hem/liiisan/gallery/phpnyaiag_thumb.jpg
Hmm blev visst bara små.. jaja.. dom finns i mitt galleri iallfall....
den bilden där dom alla tre är, är de olika pappers kvalitet... men jag ska ha vnalig vit kartong som de första kort...
va tycker ni?
Liiisan: tycker det blev riktigt bra, och håller med valet av papper.
Till er som bara har några månader kvar: härligt!!
Vi la bröllopet lite på is ett tag men nu är vi tillbaka och längtar till det, 2/6 2011. det är torsdag kristi himmelsfärdshelgen och alltså en långhelg. Hur långt i förväg tror ni man ska skicka ut inbjudningarna?
Jag tänkte satsa på ca 2-3 månader innan, med osa ca 1 månad, 3 veckor innan, men jag kanske är helt ute och snurrar?
Vi kommer att skicka ut inbjudningarna ca 5 månader i förväg, men det är för att ungefär hälften av våra gäster flyger in från andra länder så de behöver gott om tid på sig att boka flyg. Osa tänkte vi nog ha ca en månad i förväg.
vi skickar ut inbjudningar i Dec/jan vi gifter oss 23 april... OSA en månad innan.
FÖressten ingen som var på MÄssan i halmstad för några helger sedan?
Liisan - vi var där
Vi stannade inte till modevisningen.
Min man hittade en fin vigselring, annars var det inget som direkt gav något, vi har ju det mesta färdigplanerat, men det var en trevlig liten utflykt och goda snittar
jaa snittarna var grymma de håller jag med om.... resten var sååå där...limouisen var niice... funderar på den..
Min gubbe var också sugen på limo, men vi kommer ju redan att vara på plats på slottet när gästerna kommer, så det är lite bortkastat
Var ska ni gifta er?
hemma i byn, utanför gislaved..... vanlig tradinonellt lant bröllop:) ni då?
Det låter mysigt
Vi gifter oss borgerligt i slottsparken på Ellinge slott, sen blir festen på samma ställe. Åh vad jag längtar nu
när har ni erat datum?
vi 23 april
16 juli
Vi väntar barn till jul, så jag vill ha lite återhämtningstid innan bröllopet
haha okej jaa de är klart.. vi ska sätta igång med verkstaden efter bröllopet haha....
nu är klänningen köpt så nu får de inte bli barn haha