• Svar på tråden 2011 brudar del 7
  • Niini
    StårBrud2011 skrev 2010-09-01 13:04:38 följande:
      ska såklart lära upp henne lite först om fuktionerna o så.. hehemen jag tror iaf det kommer bli jättebra...
    Dåså :) Huvudsaken man själv blir nöjd :)
  • StårBrud2011

snart e det lördag.. då ska jag prova klänning

• Liiisan

nu har jag fått min emobossing fön, har beställt monogramet å på fredag shopping på panduro outlet.... :)

i dec/jan ska ju inbjudningskorten skickas ut så måste ju börja med dom snart.... :)

• Motorbruttan
    Liiisan skrev 2010-09-02 16:22:14 följande:
    nu har jag fått min emobossing fön, har beställt monogramet å på fredag shopping på panduro outlet.... :) i dec/jan ska ju inbjudningskorten skickas ut så måste ju börja med dom snart.... :)
    var hittar man panduro outlet?
  • mrsJR

Har inte varit inne här på evigheter känns det som, hela sommaren har gått och planeringen har inte gått så mycket framåt. Vi har bokat fotografen men annars har det inte hänt mycket  

Nu drar vi på en veckas semester men sen måste planeringen sättas igång på riktigt. I lördags var det bara nio månader kvar så nu är det dags att ta tag i det hela!

Kul att det går framåt för så många här Vi börjar bli många som gifter oss nästa år!

• Liiisan
    Motorbruttan skrev 2010-09-02 19:49:12 följande:
    var hittar man panduro outlet?
    ullared :=) såklart.... :)
  • Iseika

Nu tänkte jag ansluta mig till tråden. Vi tänkte gifta oss nån gång under våren/försommaren så det börjar väl snart bli dags för lite seriös planering...

• lunagarden

Panduro outlet finns väl även i Malmö?

Hej Iseika, välkommen!

• Fårävvör

Försökte boka vigselförrättare hos kommunen idag, men var tydligen alldeles för tidigt ute! Dom gör tydligen inte listorna för tjänstgörningen förrän i november-december... Jag som trodde att jag skulle få det gjort idag! 

Får väl börja ta tag i kläderna på allvar istället... Mamma kommer på besök om en vecka, funderar på att se om hon vill följa med och kolla lite!

Va duktiga ni verkar vara som redan funderar på inbjudningskort och sånt! Jag har riktigt dålig koll på på vad jag borde ta tag i nu och vad man kan göra senare...

• danicalifornia

är det nån som vet om det finns en panduro hobby outlet nära sthlm????

Svar på tråden 2011 brudar del 7