• Svar på tråden 2011 brudar del 7
  • uppochhoppa

Vi kontrollvägde ett brev och de vägde på pricken 20 gram! Nu är alal skickade och vi har redan fått in över 20 svar - sista dagen att svara är 1 november!

• uppochhoppa

themandys skrev 2010-09-29 17:13:33 följande:
    Hej hej! Har nån tips på bra brudbutiker i stan? Jag har redan varit i flera av de stora, men har säkert missat någon ;) Börjar ju bli dags att på allvar leta klänningar nu eftersom de säger att det tar 4 månader att beställa in om de inte har klänningen i rätt storlek. Och man vill ju ha lite marginal så att man inte behöver gå runt och vara nervös att den inte kommer i tid...

menar du sthlm? I så fall vill jag tipsa om Twink på riddargatan, liten men fina klänningar o trevlig personal och Bröllopsbutiken som ligger på sveavägen 51 - pinsamt, nu tappade jag namnet men jag köpte min kläning där, väldigt fina klänningar och duktig o trevlig personal!

• MaddeåMats

uppochhoppa: Vad skönt att ni fått iväg inbjudningarna och vad roligt att så många redan svarat!

• ALLIMA

uppohoppa: Vad roligt för er! Vi har sista dag 31/10 och vi har bara fått några jakande svar ännu samt dom som tycker det är kul med en inbjudan men inget mer sen....Antar många svarar sent men lite besvikna är vi allt.... Hade hoppats på större positiv respons.

• Greeneyes

Vi har skickat ut save-the-date kort för ett par veckor sen. Vi gifter oss ju utomlands i maj, så vi tänkte förvarna folk så att säga. Sen får vi skicka de riktiga inbjudningarna i januari, och vi tänkte bara ha en månads osa-tid så folk inte drar ut på det eller glömmer bort

• Liiisan

ahh nu äntligene jag nöjd med framsidan på inbjudningarna,vigsel å fest programmen. Känns hur bra som helst. gjorde kanske 10 stycken innan jag blev nöjd. Nu blir de kanon bra :)

• MaddeåMats

Liisan: nyfiken i en strut skulle vilja se bilder!

• min tur2010

Halloj jag är ny på bröllopstorget och hittade den här trevliga tråden, får man haka? Gifter oss 2011-01-05...mindre än tre månader! Inbjuan är ute ,lokal bokad, ringar beställda...men känner att det är många lösa trådar ändå!

• themandys
    min tur2010 skrev 2010-10-07 13:41:49 följande:
    Halloj jag är ny på bröllopstorget och hittade den här trevliga tråden, får man haka? Gifter oss 2011-01-05...mindre än tre månader! Inbjuan är ute ,lokal bokad, ringar beställda...men känner att det är många lösa trådar ändå!
    Välkommen! :)
Svar på tråden 2011 brudar del 7