2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Vi kontrollvägde ett brev och de vägde på pricken 20 gram! Nu är alal skickade och vi har redan fått in över 20 svar - sista dagen att svara är 1 november!
menar du sthlm? I så fall vill jag tipsa om Twink på riddargatan, liten men fina klänningar o trevlig personal och Bröllopsbutiken som ligger på sveavägen 51 - pinsamt, nu tappade jag namnet men jag köpte min kläning där, väldigt fina klänningar och duktig o trevlig personal!
uppochhoppa: Vad skönt att ni fått iväg inbjudningarna och vad roligt att så många redan svarat!
uppohoppa: Vad roligt för er! Vi har sista dag 31/10 och vi har bara fått några jakande svar ännu samt dom som tycker det är kul med en inbjudan men inget mer sen....Antar många svarar sent men lite besvikna är vi allt.... Hade hoppats på större positiv respons.
Vi har skickat ut save-the-date kort för ett par veckor sen. Vi gifter oss ju utomlands i maj, så vi tänkte förvarna folk så att säga. Sen får vi skicka de riktiga inbjudningarna i januari, och vi tänkte bara ha en månads osa-tid så folk inte drar ut på det eller glömmer bort
ahh nu äntligene jag nöjd med framsidan på inbjudningarna,vigsel å fest programmen. Känns hur bra som helst. gjorde kanske 10 stycken innan jag blev nöjd. Nu blir de kanon bra :)
Liisan: nyfiken i en strut skulle vilja se bilder!
Halloj jag är ny på bröllopstorget och hittade den här trevliga tråden, får man haka? Gifter oss 2011-01-05...mindre än tre månader! Inbjuan är ute ,lokal bokad, ringar beställda...men känner att det är många lösa trådar ändå!
min tur2010: Vad kul!