• Svar på tråden 2011 brudar del 7
  • Fårävvör

Ojojoj, här har jag missat 5 sidor tråd under tiden vi har flyttat och packat upp! Och inte har jag planerat något bröllop under tiden heller... Kul att läsa att det går framåt för er med planeringen i alla fall! Just nu ligger sambon min i badrummet och hulkar... Han har vart på svensexa idag för en kompis... Jag bävar redan inför hans egen nästa vår... Suck!

Helt OT förresten, blev lite full i fniss när jag läste igenom de senaste sidorna i tråden... När jag läser STD tänker jag mer på en viss typ av sjukdomar och inte save the date-kort :-P

• lunagarden

MaybeBride09 skrev 2010-07-24 23:08:28 följande:
    det vet du! Jag satt och kollade mest för skojs skull. Såg en klänning och tänkte: "där är den, mina drömmars klänning"

Ja, men det tar ju en eeeeevighet att kolla på alla, tur man har tid på sig

• blikarlsson

Håller med alla som känner att det är låååångt kvar och lite tidigt att börja med "pillet" till bröllopet! Man är liksióm redo att dyka in i hetluften och köra på, men deet är en bit kvar till 21 maj 2011..... Har bestämt mig för att det är ett gott tecken, måster betyda att man ligger bra till i planeringen. Har lovat sambon att INTE planera nu under semestern, så kanske vi kan köra gasen i bott sen i höst. Värdinnan och jag har tänkt köra på med festprogrammets framsida snart, inbjudningarna och vigselprogrammen är redan klara....

• MaybeBride09
    lunagarden skrev 2010-07-25 07:28:39 följande:
    haha, jag hade tur. Öppnade en hemsida och sen hittade jag klänningen Nu bara väntar jag på att det ska bli sommar igen så jag kan beställa den

Just nu gör jag lite vad jag vill i planeringen. Ska ringa på måndag och boka lokal, annars har jag gjort allt jag ska ha gjort så nu sitter jag och kollar lite smått på hur jag vill ha dukningen osv. Kan vara kul det med. Speciellt med tanke på att jag funderar på att ha en ljuslykta som placeringskort. Då kan det vara bra att börja med det tidigt för det kanske blir lite jobbigt. Speciellt med tanke på att jag snart börjar läsa på universitetet igen. Det plus att vara ganska mycket själv med en ettåring kommer ge mig nog mycket att göra tror jag

• Greeneyes

Grattis till er som väntar bebisar, kul! Själv har jag en trotsig treåring hemma, och det både räcker o blir över Förvärkar är jättejobbigt, jag hade massor. Fick till slut bricanyl-tabletter för att stanna av dem, det hjälpte ganska bra. Ibland funkade alvedon också

Fårävvör: haha, den typen av STD vill man nog inte skicka till alla sina gäster

Grattis till er som väntar bebisar, kul! Själv har jag en trotsig treåring hemma, och det både räcker o blir över Förvärkar är jättejobbigt, jag hade massor. Fick till slut bricanyl-tabletter för att stanna av dem, det hjälpte ganska bra. Ibland funkade alvedon också

Fårävvör: haha, den typen av STD vill man nog inte skicka till alla sina gäster

lunagarden skrev 2010-07-25 07:28:39 följande:

Jag tyckte ögonshoppingen nästan var roligast, tror jag kollat på alla klänningar på alla sidor som ens finns! Ja, eller nästan i alla fall, för min har jag nog inte sett tidigare, och den blev jag ju störtkär i. Nu sitter jag bara o kollar på fotona av mig i den när jag provade, haha!

• Greeneyes

Haha, vad jag spammar tråden
    Men jag glömde berätta att jag blev jätteglad nyss. För jag fick tag på floristen som ska göra våra blommor, och utifrån hemsidan ser de helt fantastiska ut och precis i vår stil! Vi gifter oss ju i Skottland, och stället ordnar med vissa blommor, så därför bör vi bara lägga till lite extra för att få det som vi vill, istället för att göra om helt och välja en annan florist. Knepigt på avstånd!
    Länk i fall nån vill se (älskar första buketten och den vid tårtan):  http://www.khloris.co.uk/id69.html

• kikki kikki

lunagarden skrev 2010-07-24 21:37:43 följande:
      Ja, efter vecka 30 är det segt. Jag njuter av bästa tiden nu - är i vecka 20

Ja ...att veta att det är 10 veckor kvar får mig att undra hur f*n jag ska orka med det....skrattar....att böja sig ner och plocka upp saker från golvet är en plåga.....liiiiite svårt att komma upp igen då.
    Igår röjde vi ut ett rum för att måla där och jag fick ligga hela kvällen med värkar....men idag känns det bättre......

• kikki kikki

SÅ....nu är lokalen bokad också.....jösses vad bra.....då ska jag bara ta mig i kragen och börja med att skissa på inbjudnings korten.....lika bra att börja redan nu för jag vet att det tar tid....jag har ungar och hundvalp och snart en unge till sen kommer julen och vips så är man gift....skrattar

• Niini
    Niini skrev 2010-07-25 12:25:28 följande:
    Om 25 minuter är det exkat 300 dagar kvar! :D
    äh, 35 ska det förståss stå ;)
Svar på tråden 2011 brudar del 7