2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Låter jättefint, jag älskar kandelabrar! Har ni tänkt ha långbord eller runda bord? Tänk bara på att de inte är så höga att de skymmer folk som sitter mittemot varann, kan vara ganska irriterande att inte se den som sitter mittemot eller snett mittemot
Tack för era tips om ljusen och korten!!!! Vi har tänkt ha avlånga bord. Ev. bara 1 kandelaber per "tunga" och möjligtvis 2 på honnören. Hoppas inte det skymmer utan mer ger en stilfull inramning.
Jag håller personligen på att bli galen på att hitta fina silvriga kandilabrar (eller hur sjutton man nu skriver när de är flera) till rimlgia priser. Tycker alla man hittar verkar nästan fyrsiffrigt för en liten en...
har du kollat på typ lagerhaus? vi köpte en jättestor och hög (typ 1,2 m) femarmad för typ 995 där! Då hade de mindre också, men det var iofs i feb tror jag...
Jaha? Tack, jaa då ska jag ta mig en tripp förbi där och se efter, eller fråga om det kan vara på ingång :)
Jag har precis betalat handpenning på lokalen där vi ska ha våran bröllopsmiddag och fest =) Underbart!
Hittade förresten en kandelaber på 60 cm för 329:- från Carlssoninterior.se
Får kolla på stan om någon slår det budet... ;)
www.carlssoninterior.se/visa_produkt.asp&t=Kandelaber+60+cm
Den var fin och ett bra pris också
Hej alla.
Är såå sugen på att få dra igång med planerandet igen. Min underbara friade i mitten av juni i år och veckan efter var planerna igång. När, var, hur?????
Då suckade han och sa - Om jag vetat att det skulle börjas planera redan dagen efter skulle jag nog ha vänta! .... :(
Vi kommer från olika håll i landet och båda är envisa med glimten i ögat. Frågan jag fick var - Vill du gifta dig med mig? Och svaret blev -Jaaaaaaa!!!! (snyft)
Blir det ett sensommar bröllop i Stockholm eller ... ett höst bröllop i fjällen? Eller...
Ett jakt/höst bröllop i Stockholm eller... vinter bröllop i snöyra?
Väntar med spänning...
Hej Fjälltösen, visst är det kul att planera