• Svar på tråden 2011 brudar del 7
  • fru2011kanske

Jämntjock, vilkafina klänningar de hade där! helt i min smak (tänker då även på priset..)

Är annars lite nere över att det är så osäkert med lokalen, har inte hittat någon annan lokal där 100 pers kan sova över. Suck!

• Mrir

fru2011kanske: lycka till med lokalen! Det är verkligen inte lätt att hitta bra lokaler för större sällskap. 

• Greeneyes

Haha, lilla shoppinggalna jag har TRE par bröllopsskor helt plötsligt.. Hur gick det till?!! Men ett par är cerise:a, och de kommer tyvärr inte passa med klänningne tror jag, så jag får väl lämna tillbaka dem eller ha dem som festskor i övrigt.. Men oj vad de är fiiiina!

Hur tänker ni andra kring skor? Utseende före bekvämlighet eller tvärtom?

• kikki kikki

Jag har 2 par skor men jag tycker nog att dom ska vara både bekväma och snygga.....men måste jag välja så blir det bekväma före snygga.

inte så många som kanske kollar på skorna....ler

• Niini
    Greeneyes skrev 2010-07-29 16:45:08 följande:
    Haha, lilla shoppinggalna jag har TRE par bröllopsskor helt plötsligt.. Hur gick det till?!! Men ett par är cerise:a, och de kommer tyvärr inte passa med klänningne tror jag, så jag får väl lämna tillbaka dem eller ha dem som festskor i övrigt.. Men oj vad de är fiiiina!Hur tänker ni andra kring skor? Utseende före bekvämlighet eller tvärtom?
    Skulle nog helt klart välja bekväma framför fina. Men de jag har är faktiskt både och :)
  • blikarlsson

Greeneyes skrev 2010-07-29 16:45:08 följande:
    Haha, lilla shoppinggalna jag har TRE par bröllopsskor helt plötsligt.. Hur gick det till?!! Men ett par är cerise:a, och de kommer tyvärr inte passa med klänningne tror jag, så jag får väl lämna tillbaka dem eller ha dem som festskor i övrigt.. Men oj vad de är fiiiina!Hur tänker ni andra kring skor? Utseende före bekvämlighet eller tvärtom?

Jag har tyvärr valt ett par riktigt höga klackar på skorna, allt för att slippa lägga upp klänningen - det hade "förstört" hela utseendet på stenar/brodyr som finns på släpet. I de skorna har jag tänkt hålla ut under fotografering och vigsel, sen blir det bekväma sandaler när jag festar/rockar loss på festen!

• lunagarden

blikarlsson skrev 2010-07-29 22:03:12 följande:
      Jag har tyvärr valt ett par riktigt höga klackar på skorna, allt för att slippa lägga upp klänningen - det hade "förstört" hela utseendet på stenar/brodyr som finns på släpet. I de skorna har jag tänkt hålla ut under fotografering och vigsel, sen blir det bekväma sandaler när jag festar/rockar loss på festen!

Smart

• Minstoradag

Jag är tvungen att ha låga skor när vi gifter oss då jag har lite problem med fötter, ben och leder i högaklackar. Jag tror att det kommer bli ett par vanliga vita ballerina men jag skulle vilja ha någon söt rosett på eller något sådant däremot inget silverspänne eller nit liknande saker.

• MagicBride
    Minstoradag skrev 2010-07-29 23:24:40 följande:
    Jag är tvungen att ha låga skor när vi gifter oss då jag har lite problem med fötter, ben och leder i högaklackar. Jag tror att det kommer bli ett par vanliga vita ballerina men jag skulle vilja ha någon söt rosett på eller något sådant däremot inget silverspänne eller nit liknande saker.
    Jag är ute efter nått liknande, mest för att min M2B är typ 3 cm längre än jag så minsta lilla klack o jag blir längre o det vill jag inte ;)
  • lunagarden

Idag ska jag titta på klänningar, trots gravidmagen

Svar på tråden 2011 brudar del 7