2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Det här med namn är jätte svårt och lite känsligt för oss. Jag har inte min mamma kvar i livet eller någon pappa, båda föräldrar till min blivande har gått bort han mamma i påskas.
Så som det ser ut nu kommar vi heta varsit efternamn.. Lite trist.
Våra döttrar har hans namn som mellan namn och mitt som efternamn jag skulle egentligen vilja att vi hade så med.
Jag tycker STD verkar vara en bra uppfinning. Det är ju så svårt dethär med inbjudningar när man gifter sig på sommaren, skickar man två månader innan riskerar man ju att ingen kommer eftersom alla redan planerat sina semestrar.
Åh, jag avundas verkligen inte er som har problem att välja efternamn. Måste vara jättesvårt!
Jag har ett -sson namn och gubben har ett väldigt ovanligt (bara hans familj som heter det i hela sverige) så det är ett lätt val för mig.
Jag är också i samma sits, jag tycker det ska bli skönt att få ett lite ovanligare efternamn :)
Både jag och min M2B har väldigt unika efternamn som bara våra släkter heter och min gubbe är sjuuuukt envis, så blir nog att jag snart sitter med ett dubbelnamn där båda namnen måste bokstaveras från början till slut ;)
Men det är ju roligt också
Åh namn är jättesvårt....vi håller på att välja mellan två olika namn. Får se hur det blir. Känns ju viktigt att man tar något som man verkligen trivs med.
Får man vara med här? Vi gifter oss den 28:e maj 2011 Har bokat kyrka, lokal och fotograf. Tärna och marskalk är tillfrågade och klara, färgtemat börjar falla på plats och nu känns det bara som en enda lång väntan...
Halloj allesammans,
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här, men det har inte hänt så mycket på bröllopsfronten på ett tag nu för oss. MEN igår beställde jag, efter en tids betänketid, min klänning med stort K. Aspera 4042 blev det och jag är så glad. Jag var länge fäst vid en klänning från sincerity bridal, men så när jag provade Aspera-klänningen igen så kändes det helt rätt :D
Vi har även börjat skriva på vår gästlista samt börjat titta runt efter platser som skulle passa för vår vigsel. Jag har även börjat rita lite på inbjudningarna, men det är ett tag kvar innan det kommer bli helt klara.
Nu börjar allt kännas mer på riktigt, att vi faktiskt ska gifta oss. Det är så spännande!