2011 brudar del 7
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Dags för en ny fräsch tråd såhär halvvägs in i 2010 :)
Här återfinns den gamla tråden brollopstorget.se/Forum-1-22/m3726875.html
Här hittar ni vår vigseltråd www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html
Men det måste ju ha varit något som fick dig att prova den, själv skulle jag aldrig ens ta i en ring som jag inte gillade Förresten, jag har själv en enstensring som förlovningsring, och tycker att det är såååå snyggt, men kommer å andra sidan blinga till det med en helalliansring som vigselring istället. Men om du gillar den kanske du kan sätta i några diamanter i din förlovningsring, eller ta samma enstensring fast med små diamanter på själva skenan också?
Det här med ring är svårt. Jag hade en slät vitguldsring som jag aldrig riktigt tyckte om. Jag fick ärva i förtid en klassisk ganska hög enstens ring och tillsammans blev det den ringen som är på bild efter att den blev omgjord. Fast eftersom att jag är hopplös så funderar jag nu på att sätta tillbaka stenen i den andra ringen som är orörd förutom att stenen sitter på min ring. Isåfall vill jag att vi använder min nuvarande ring och smälter ner till en vigselring till min sambo eller att hans förlovningsring smälts ihop med min ring och gör en stor ring till honom... Vilka problem jag har
Jag kommer ha värsta ångesten när det är dags o köpa ring. Visst har jag kollat och provat och hittat såna jag gillar. Men jag fasar för o kommer skjuta på den dag det ska inhandlas. Menar, man ska stå ut me den i typ 50 år!
Vi ska också duka med runda bord, och har även tänkt tanken att strunta i honnörsbordet, det känns lite stelt att sitta där på parad. Ska fundera mer på det
Ler...så lite så.
Just nu ligger jag här med onda förvärkar.....inte kul
Hur långt gången är du? Är det på slutet kanske de gör nytta iallafall
CeciliaJarl - välkommen från en annan Cecilia, som också är ny här. Vi gifter oss 16 juli 2011 på Ellinge slott i Eslöv.
jag är i vecka 30 nu.......så än vill jag inte att dom ska göra nytta....ler.....men dom känns ordentligt....hmmmm