• kikki kikki

Vilken sida i sängen?

Jag och mina vänner diskuterade ang vilken sida i sängen tjejen resp killen låg och vi kom fram till att det är vanligast att tjejen ligger på höger sida i sängen om man står nere i fotändan.

Nu ville jag kolla om det kan stämma genom att fråga här....ler....

kom igen nu tjejer

• Svar på tråden Vilken sida i sängen?
  • osem

Känns som att man får göra som man vill då.

• osem

Hur får man ion smilisar i meddelandet förrseten?

• fibobs

höger, får då närmast till toan, då jag springer på toa ett par ggr / natt :)

• Klockarbol

osem skrev 2010-07-20 21:27:49 följande:
    Hur får man ion smilisar i meddelandet förrseten?  

Jag högerklickar på smilisarna i svarsformuläret och klistrar in

• JustMeAndMyLove

Jag sover ytterst för min sambo hatar när jag klättrar över henne när jag ska till jobbet tidigare än henne, så just nu är det vänster sida :)

• Joanna86a

Haha lite bådeoch. Just nu är det höger eftersom spjälsängen är på vänster, och killens tur att ta nätterna ;)

• mattiasFästmö

Brallis2010 skrev 2010-07-20 23:35:43 följande:
    Jag sovar alltid i den sängen närmast dörren till rummet.Blivande mannen sover alltid närmsat fönstret.Detta gäller oavsett om vi är hemma eller på hotell eller hos vänner

Oj, undrar om det betyder att du är den beskyddande i ert förhållande? Jag vet nämligen att jag sover innerst alltid för att jag tycker man känner sig utsatt om man sover vid dörren. Om min m2b sover närmast så kan ju han skydda mig innan denna mördare eller vad det nu är kommer över till min sida ^^ en trygghetsgrej helt enkelt

Svar på tråden Vilken sida i sängen?