• kikki kikki

Vilken sida i sängen?

Jag och mina vänner diskuterade ang vilken sida i sängen tjejen resp killen låg och vi kom fram till att det är vanligast att tjejen ligger på höger sida i sängen om man står nere i fotändan.

Nu ville jag kolla om det kan stämma genom att fråga här....ler....

kom igen nu tjejer

• Svar på tråden Vilken sida i sängen?
  • BlivandeFru2011

Jag sover på Vänster sida! =)

• teddy66

Jag på vänster och han på höger

• Pinkgrape

Jag ligger på vänster sida och min blivande på höger sida :)

Min syster sover på vänster sida.
    Min mamma på höger sida.
    Min svärmor på höger sida.

Det verkar variera ganska bra det där :P hehe

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Klingoklang
    januaritärna skrev 2011-04-03 01:02:59 följande:
    jag ligger på höger sida om man står vid fotändan och tittar uppåt. MEN nästan alltid när vi sover borta, på hotell eller hos vänner och familj, byter vi sida så att jag sover till vänster. Vi har reflekterat över det men har ingen aning om varför det har blivit så =)
    Haha, så är det för oss med fast tvärtom. Jag ligger på vänstersida hemma men höger när vi sover borta
  • tweety

hejsan!

Om man står vid fotgaveln och tittar så sover jag på höger sida.
    Men nör vi är borta sover jag alltid på vänster sida vet inte varför men det blir alltid så Obestämd 

• Debe

Sett från fotänden så ligger jag till höger och vi ligger så oavsett vart vi är. Då har jag nära till dörren och toaletten som jag alltid springer upp på innan jag somnar, haha

• Miss Moi
    kikki kikki skrev 2010-07-20 15:43:51 följande:

Jag och mina vänner diskuterade ang vilken sida i sängen tjejen resp killen låg och vi kom fram till att det är vanligast att tjejen ligger på höger sida i sängen om man står nere i fotändan.

Nu ville jag kolla om det kan stämma genom att fråga här....ler....

kom igen nu tjejer

HÖGER ;)

Svar på tråden Vilken sida i sängen?