• kikki kikki

Vilken sida i sängen?

Jag och mina vänner diskuterade ang vilken sida i sängen tjejen resp killen låg och vi kom fram till att det är vanligast att tjejen ligger på höger sida i sängen om man står nere i fotändan.

Nu ville jag kolla om det kan stämma genom att fråga här....ler....

kom igen nu tjejer

• Svar på tråden Vilken sida i sängen?
  • Cantaton

Jag ligger på höger av samma anledning

Motorbruttan skrev 2010-07-20 19:42:32 följande:
    Jag ligger på min m2b:s vänster sida. Annars blir jag inknudd i väggen :s 
  • alos

Japp på höger sida så inga "fula gubbar" kan ta mig hi hi

• Kattpoet

Vänster så jag kan se dörren och  jag ligger närmast den.  Min karl ligger på högersida närheten av balkongdörren för han vill ha det kallt.

• MaybeBride09
    20110820 skrev 2010-07-20 20:11:28 följande:
    Vänster av exakt motsatt anledning - vill sova längst bort från dörren
    jag ska ha nära till sonens somrum det är därför
  • Planer

Höger längst ut..vilket jag igentligen aldrig har velat. Av samma anledning att kommer en mördare så kan sambon rädda mig. Men det får nog bli jag som räddar honom!!!

• Kattpoet

JAg finner att jag är stark nog så jag behöver inte beskyddas och jag kan inte alls sova om jag inte ser dörren, jag ogillar att inte kunna se in och ut gångar i ett rum när jag sover.

• Tobex87

Jag sover på höger sida intill väggen så det är lite svalare.

Min fästmö sover till vänster (ytterst) så hon lätt kan stiga upp på morgonen då hon ofta går upp lite tidigare på morgonarna.

/T

• KatjaB

om man står nere vid fotändan så är vänster sida min. testade byta en gång men det kändes helt fel :D

• Sebastiána

Sover på vänster sida, men det beror på att min sambo redan hade en dubbelsäng när jag flyttade in och då sov på höger sida. Jag hade föredragit höger sida eftersom den är närmast dörren.

Svar på tråden Vilken sida i sängen?