• kikki kikki

Vilken sida i sängen?

Jag och mina vänner diskuterade ang vilken sida i sängen tjejen resp killen låg och vi kom fram till att det är vanligast att tjejen ligger på höger sida i sängen om man står nere i fotändan.

Nu ville jag kolla om det kan stämma genom att fråga här....ler....

kom igen nu tjejer

• Svar på tråden Vilken sida i sängen?
  • malin martin

höger sida men som någon annan skrev beror det lite på möbleringen också ... alltid längst från dörren. 

• augustesen

Längst bort från dörren, i vårt sovrum till höger :)

• snuttan84

på höger sida, längst bort från dörren!

• Anne-sofie875

Höger sida längst från dörren :D

• aurum

Jag sover alltid innerst, av två orsaker:
    Han vill sova ytterst för att kunna skydda mig om det behövs
    Han går upp o kissar om nätterna, något jag inte gör, o då är det omständigt om han ska klättra över mig varje gång.

• Pagnie
    yohannah85 skrev 2012-03-03 12:25:54 följande:
    Men vilken dörr är närmast ytterdörren då?
    Hans dörr så klart ;) haha. Men min är närmast balkongdörren så det är ju lite hur man ser det.
  • aviman

Jag blandar.....
    Jag föredrar att sova på samma sida som min karl.. helst på honom hela natten, men han verkar inte gilla när jag kastar diverse lemmar över honom i sömen Cool 
    Om jag ska välja sida så väljer jag alltid den sida som han har sovit på kvällen innan, för jag tycker om att gosa med hans del av täcket. (eehhh.... låter som en galen tonåring som har sin första förälskelse, men det kan jag bjuda på Tomte )

Ibland sover jag nere vid fotänden och ibland tvärs över sängen. Lite beroende på humör Skrattande 

Svar på tråden Vilken sida i sängen?