• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Telis

Gah, fick just ett sms och höll på att sätta i halsen eftersom inte nenne hörts avän idag men det var från svärmor. Tror att jag måste be alla jag känner, utom nenne, att inte sms:a mig på ett tag.

• MSW

Och sen undrar jag hur det går för oupsie? Är det bara jag som har missat henne, eller har vi hört något, hon skulle väl i väg och göra kub sist hon var inne? Hoppas att allt var som det skulle?

• MSW

Och förresten Fru E, hur långt har du kommit med kortet? Har du uppkörningstid och så bokad eller? *nyfiken*

• MSW

Nu är det nog slut på min monolog tror jag! Tänkte att det nog hade blivit väl jobbigt att läsa i ett svep utan radbrytningar, så då fick det bli så här ist! kramar till alla, och jag hoppas inte att jag glömt (eller missat) ngt!

• viktualia

AM - jag vill också se sommarhus!!!!!

Telis - GRATTIS till Televinken!! Han är verkligen grymt söt! Och ni är duktiga fotografer!

Freijs - låter bra att dra iväg alla tre och umgås i annan miljö än hemma!

Ego - håller med Telis om det där med sms... gårdagens samtliga andra sms än de som handlade om Trollets kusin fick mig att flyga i taket...

Nenne - din sjusovare! Anmäl dig här!

• Fru E

MSW-körskolläraren mumlade något om uppkörning i slutet av månaden *gulp* så jag antar att han tror att jag är redo till dess........krypkörningen som gäckar mig eller rättare sagt nerverna

• nennesjuttioåtta

hellååå

Telis – PWahahahah! Jag tänkte faktiskt skick ett sms i morse – testing testing – för att se hur snabb kommunikationen funkade inför skarpt läge. Grattis Televinken!!!

Vickan – grattis!!!!! Men oj, 11 drag med sugklockan? Trodde de inte gjorde så många gånger, stackars modern! 

Frejis – Varmaste kramar och hej på dig!!!!!! Vad glädjande ändå att se att ni löst mycket själva och ska gå på rådgivning, lycka lycka till!

Fru E – typiskt med ryggont!!! 

AM – Jag vill se! Jag vill se!!! Mr Yasuragi lockar ooooerhört!  

Undrar också om Oupsie, och september skulle på VUL idag va? Och så tänkte jag på Vänner igår och undrar hur det är med henne, Och Izzie var ju jättelänge sen hon var inne och där var det väl syskonförsök på gång snart va? 

Ego – Nyduschad från en ny färdknäpp som min kropp ännu inte hämtat sig från, hoppas det gör susen i musen och Pricken fattar att det är dags att lämna moderskeppet. Idag är en tur till lite inredningsbutiker och smedja och glashytta inplanerad, åker om en liten stund. Och min fråga om vad man ska göra medan man fortfarande är två – hallå eller – ni svarade ju bara saker som ni vill göra själva Vill man inte bara vara två längre sen?  

• nennesjuttioåtta

Vickan och stackars bebisen, måste haft världens cone-head. Hopas de alla mår bra nu!

Svar på tråden Livets toppar och dalar