Livets toppar och dalar
Cicci: vad roligt att du fått med maken på en trea! Vet ju hur gärna du vill ha en...
MSW: beklagar tanten...
Cicci: vad roligt att du fått med maken på en trea! Vet ju hur gärna du vill ha en...
MSW: beklagar tanten...
EA: kul med Oktoberfest! Har du köpt en dirndl?!
Ni som gör ansiktsbehandlingar - måste man hålla på med dagkräm, nattkräm, ögonkräm och fuktkräm också för att underhålla huden mellan behandlingarna? Har en kompis som påstår det. Jag hade en tanke om att göra ansiktsbehandlingar lite mer regelbundet (har ju problemhy) men en kompis till mig påstår att det inte är ngn idé om man inte håller på med x antal krämer också. Och jag vet hur jag är med krämer - jag kan köpa dem och sedan använder jag dem inte utan måste slänga efter 3 år. Jag har fet hy och inga problem med torrhet och sånt... Råd ngn?
Lappis: men vad kul! *plopp!* *klunk* Ngn som vill ha?
Vad duktiga ni är allihopa med fuktkräm och nattkräm och grejer. Jag kan säga att fuktkräm är inte direkt ett behov hos mig då jag har fet hy. Jag VEEET att hudfolk alltid tjatar om att man behöver fukt även när man har fet hy för om man tillför fukt så ska huden självmant dra ner på talgproduktionen. Detta har dock aldrig funkat på mig. Det enda som funkar är A-vitaminprodukter som torkar ut huden - om jag använder det (har haft det på recept tex) så blir min hud "normal".
Tinga: vad superhärligt att höra att maten går framåt. Nu njuter vi av det beskedet! Förstår att du bävar för att skriva det ifall det vänder...
Nenne: hej!
Lappis: härligt ändå med landbeslut, skönt att det känns bra. Trögt att vänta till juni innan nästa steg men va fasen snart är vi där...
EA: jag håller tummarna stenhårt för er FET nu det vet du!
Det här läste jag i dagens GP: www.gp.se/nyheter/valet2010/1.450607-hogerextremt-mandat-i-grastorp
I papperstidningen stod dessutom att detta parti nyligen slutat fira Adolf Hitlers födelsedag och bla är emot demokrati. Jag blir alldeles illamående.
EA: ja om jag håller mina tummar för dig så har jag ju inga kvar till mig själv, så du kan väl hålla en för mig Jag får hålla tårna för PB