Villemoa skrev 2010-10-22 10:11:19 följande:
Fru sy: det låter som att det är fogarna som bråkar med dig. Då kan det kännas i ryggen och ner i benet. Så har det gjort för mig. Om du känner dig lite orolig så ring bm, bättre att fråga och få svar än att undra och oroa sig! Kram
Tack Villemoa. Funderar på att ringa till bm i eftermiddag, samtidigt känner jag mig lite dum att ringa och fråga känns liksom inte som de kan svara så mycket. Hoppas att det bara är molvärk eller som du säger fogarna.
Här snöar det för fullt nu, det är vitt på marken men inte 1 dm precis. Är ju mysigt att sitta inne och kolla på det och det blir ljust och fint. Men känns lite konstigt med julkänslorna som kommer redan. Jag hoppas verkligen inte det blir så mkt snö iår som det var förra vinterna för jag tycker det var jobbigt med all skottning för att ta sig till och från jobbet, ner och elda ect. Men lite mysigt är det allt.
Nu känns det rätt beslut ang julmarknaden oxå, då kanske jag kommer ha ork till pepparkaks-, lussekattsbak och sy julgardiner när det är aktuellt. Sen kanske man kan börja sy till vårt egna lilla pyre efter RUL. Kan ju lägga det i en "säljahög" men vänta med att sälja det