• Fru sy

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hvidbrud skrev 2010-10-29 21:13:59 följande:
    Ja, min högersida är öma idag också! Om jag har smörgåsrån och vatten vid sängen och äter så fort jag vaknar och försöker få något i mig var annan timme, så mår jag ok. Med e måde jag hur bra som helst. Attdet kan vara så olika! Ja, vi ska på nupp. Är ju 35 när det är dags att föda, så det är nog lika bra...

Konstigt att det är så olika från graviditet till graviditet... Kan ju vara skönt att göra Nupp, sen är det ju roligt att få möjlighet att se babyn lite tidigare också

• Fru sy

Jag är oxå helt slut så ska med gå oc lägga mig nu. Vi har besök här av mannens "bästakompis" men jag tror att de klarar sig själva faktiskt

Imorgon kommer sväronen hit med kroppkakor, ska bli sååå gott! SSen ska det faktiskt bli kul att träffa dem oxå, och det är ju bra för inte alltid det känns så

Hoppas det går bra på jobbet imon Hvidis.
    Sov gott vänner!

• Fru sy

Fru Bygg skrev 2010-10-29 22:59:34 följande:
    Fru Sy, vi har inte heller haft några problem med varken broms eller korg! Vi hade också en hårdlift (kändes varmare på vintern) och vi hade svart. Sen hade vi titanfärg på sittvagnsdelen (svart med grått inslag). Vi har varit supernöjda!

Tack för att du svarar! Det verkar som många har hårdlift istället för citykorgen. Vi har funderat lite på det men eftersom vi kommer använda den under vår och sommar tror jag inte att vi behöver vara oroliga för att det blir kallt i citykorgen. Sen blir väl vagnen lite högre med den, vilket jag tycket känns bra. Sen tror jag det är så att jag blivit kär i korgen, tycker den är så fin på vagnen

• Fru sy

Norrskensflamman skrev 2010-10-29 22:25:36 följande:
    Fiiiin mage Fru Sy   Hörni, jag tror jag är lite i kär i Jay Smith... Han är helt i min smak

Tack Jag gillade inte Jay alls i de första programen, men han växer i mina ögon. Igår tycker jag att han var jättebra.

• Fru sy

Daa: Låter som ni ska göra något spännande idag. *Blir nyfiken* Hoppas det går bra och att du och din rygg orkar med!

• Fru sy

Just det vi har ju ett namnsdagsbarn idag. Grattis till dig tjejen!!

• Fru sy

Idag har vi fått höra hjärtljuden på vår lilla krabat i magen. Lät jättebra enligt bm och frekvensen var 160slag/minut. Alla prover som togs på mig för några veckor sedan var oxå kanon. Sen tyckte hon jag såg mycket piggare ut än innan och det är ju härligt att höra eftersom jag har blivit piggare. Nu är vi ännu mer nyfikna på vad det är för en liten där inn!?! Hoppas vi kan få se det på RUL om 2,5 vecka... nu börjar det faktiskt kännas mysigt att vara gravid  

Nu är det soffan som gäller en stund innan jag ska försöka ta mig ut på en liten promenad...

Kram alla goa tjejer!!

• Fru sy

Flamman: Bra att du kommit igång att ringa runt och kolla upp ang kurator. Hoppas försäkringskassan kan hjälpa till lite oxå.

Ja, vi vill nog gärna veta vad det är för en liten som gömmer sig där innan, om det går. Inte gå på extra ul för det om kan man se det på rul vill vi veta. Vi är nog för nyfikna båda två...

• Fru sy

Härligt Villemoa att hon ligger som hon ska!! KRam

• Fru sy

Daa skrev 2010-11-02 19:15:28 följande:
    Hej, Fru Sy! Hur känns det idag?

*Vinkar till Daa* Tack för att du frågar... idag har jag varit lite trött och deppig men känns bättre nu ikväll. Behövde sällskapet från maken, så det kändes mest som jag suttit och väntat på att han skulle komma hem. När han väl var hemma vid halv åtta åkte vi och köpte pizza, så nu har jag fixat att äta pizza oxå... var längesedan det gick.

Imorgon ska jag ta mig iväg på en liten loppis tänkte jag, kanske att jag kollar in i barnvagnsbutiken igen... Sen på kvällen ska vi iväg och hälsa på ett par här i byn som fick en pojk för 1 månad sedan, ska bli roligt. Med andra ord försöker jag komma igång så jag fixar jobbet nästa vecka...

Bra Daa att du blev sjukskriven, du måste vara rädd om dig och de små i magen. Kan inte du berätta när det är tänkt att de ska komma ut...? jag har glömt, sorry.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans