I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Skönt att febern aldrig bröt ut på Moa (som förresten ser så himla stor ut på bilden du lagt ut på fb) Ska hålla tummarna att ni klarar er från bacillerna.
Skönt att febern aldrig bröt ut på Moa (som förresten ser så himla stor ut på bilden du lagt ut på fb) Ska hålla tummarna att ni klarar er från bacillerna.
Nej du Hvidis, en dag till får hon minsann vänta innan det är dags för bb. Jag och Heloise tror ju starkt på onsdag
Hur är det med dig Hvidis? Ledig några dagar nu eller är du mitt uppe i en tuff arbetsvecka?
Vad innebär en sådan utredning? Skönt med ledigt torsdag och fredag med tufft sen att jobba 7 dagar på rad.
Ja de är gulliga mina kollegor
Ok, tack för att du förklarade! Då får vi hoppas att de inte hittar något i morgon heller men det är ju kanon att ni kollar upp det ordentligt.
Får jag fråga en annan sak oxå? Du fick ju göra kejsarsnitt med E, kommer det bli ett pkanerat sådant även nu eller hur tänker man där?
Trådträff, JAAAAAA!! Jag har ju inte så långt till dig Blomman, mannen pendlar ju till "din" stad varje dag. Dock kan jag inte heller 2 advent för då ska vi till Götet och hälsa på massa kompisar.
Annars har jag inget inbokat i vår, förutom en runda till bb då, men är ju lite svårt att planera in när det inträffar. Är ju beräknat till skärtorsdagen så påsken är nog ingen hit att planera in något annat...
HÄRLIGT med bra resultat!!
Ska man börja med att säga Grattis kanske
Ja det är konstigt det där, när man inte känner något vill man ha masa symtom men sen när de väl kommer vill man bara att de ska gå över Mår du riktigt dåligt eller hur känns det?
Jag tittar oxå på det och håller med dig om att det är jättebra! Så roligt att höra deras låtar i nya versioner.
Är det någon av er som vet var man kan skicka efter fina mammakläder det hyfsat pris? Känner att mina kläder börjar bli lite väl tajta och i denna staden finns det tydligen bara lite mammakläder på h&m. Är nog framförallt koftor och tröjor jag är på jakt efter...