Heloise, jag var både i Kairo och Agadir när jag var gravid första gången och stor som en flodhäst blir jag på en gång, så det syntes. Folk var så glada och trevliga, barnafödande är viktigt i de där länderna. När jag skulle hem från Marocko så ville de först inte låta mig flyga hem eftersom jag var så stor. De kunde inte tro att jag inte hade flygförbud. (De gock att övertala och de var inte otrevliga, snarare oroliga för min hälsa. )
Passionsblomman, underbart att bara handla egosaker till sig själv, eller hur? Man behöver inte tänka på att det ska passa ihop eller vara nyttigt. Bara vissla obekymrat när kassörskan slår in den något märkliga kombinationen av varor.
Och angående den dansande pojken så tyckte de att om han nu kunde dansa så bra så borde han vara pottränad!?
Fru Sy, Lammhults Isterband är bäst!
Lanovia, jag ammade i drygt två år och ändå tycker jag att du gör rätt som lyssnar på dig själv. Jag älskade att amma och det blev att vi slutade tillsammans gemensamt barnen och jag. Jag drog ner och drog ner, så tillslut var det bara en gång om dagen och knappt det, sedan var jag borta en helg eller så och då ville de inte längre. För oss var det perfekt, men om du inte trivs med amningen längre så ska du inte plåga dig. Ditt barn mår bättre av en lycklig mamma än av en skvätt mjölk. Helamning rekommenderas väl ändå bara i 6 månader? Det har du ju klarat av redan!
Jämför dig som sagt istället med resten av världen och sträck på dig!
Alla kan inte göra allting på samma sätt, det blir bra ändå, jag lovar!
Vi ska åka till Marrakech som ligger mitt i Marocko. Jag upptäckte av en slump att Norwegian öppnade en ny lågprislinje dit.
Daa, vilket roligt ultraljud ni hade! Busungar ♥
Vink, vink Soldemor!