• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Ja men visst ÄR det intressant Aleta?! Jag är helt faschinerad och så är det ju väldigt skrämmande. Känns som att samhället och skolan missat något väldigt viktigt under en lång tid, vilket har förstört livet för många människor...

• Aleta

Flamman, vad härlig hon var den där tjejen som spelade fiol!
    "Det är väldigt roligt att vara mig när jag mår bra."
    Och att hon hade ätit medicin ett tag men sedan slutat eftersom hon tyckte att hon miste gnistan, men hon hade ändå lärt sig hur hon borde reagera tack vare medicinen så hon agerade utifrån det.

• ingenjörsbruden

Jag lever...men har hur mkt som helst att göra på jobbet.....även om jobbmoralen är rätt låg...det tar vi en annan gång.....men jag mår bra....det går bra på jobbet! Jätteroligt att sitta i landskap......snacka om att de andra två drog en nitlott när de hamnade med mig.....snacksalig innan o sen ett års föräldraledighet på det.....snacka om att munlädret går! Försöker inte snacka sår i öronen på dem....kollegorna måste ju hålla läääääänge! * blablbablablabla*
    Har börjat en ny tjej på jobbet, jämnårig med mig....har två pojkar....o den yngste som är två...han har samma klädstorlek som Busan har nu!!! Busan är stooooor o pojken liiiiiiten! Hade varit intressant att se dem tillsammans!

Hemma går det bra....Busan äter numera gröt kl 20 o får sen välling efter det.....så hon har sovit mkt bra de senaste nätterna...utom i natt när hon vaknade vid 4 o var nerkissad....byta blöja, pyjamas o bädda om sängen....tur vi är två föräldrar!
    Sen fick hon ligga hos oss o låg då o klappade oss båda i ansiktet samtidigt! Snacka om att man smälte!!! Tur de är så ljuvliga...annars hade man varit rätt knäckt!

I helgen är det kalas hos svägerskan....så där roligt....kanske ska ta tag i o köpa presenten till busan...så det blir avklarat....annars står det nog husfix på schemat.

Ursäkta egoinlägg

• Aleta
    Norrskensflamman skrev 2010-09-03 13:28:18 följande:
    Ja jösses vilkent trådträff vi skulle kunna ha på det där stället
    *Börjar spara växelpengar i en burk.*
  • ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-09-03 13:25:36 följande:
    Hvidis-det är därför som jag köper gardiner

Me to.... men "sell jorrt ei velljorrt om allri si gallet"!

• Norrskensflamman

Aleta skrev 2010-09-03 13:40:22 följande:
    Flamman, vad härlig hon var den där tjejen som spelade fiol!"Det är väldigt roligt att vara mig när jag mår bra."Och att hon hade ätit medicin ett tag men sedan slutat eftersom hon tyckte att hon miste gnistan, men hon hade ändå lärt sig hur hon borde reagera tack vare medicinen så hon agerade utifrån det.

Ja! Visst var hon Det är som min man, han sa åt mig: "Tänk om jag inte VILL äta nån medicin. Jag VILL inte bli en sömngångare som du och alla andra"

• ingenjörsbruden

Blommis: Åhh va jag håller tummen för din sambo nästa onsdag!

Sen skulle kommentera ngt mer....men ja....det har jag helt tappat bort....

Nästa helg tänkte jag åka in till Malmö o försöka träffa Lanovia, fler som kan o vill?
    Jag kan bäst sönd lunch........

MAAAASSA t er alla

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans