• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Aleta
    Heloise skrev 2010-09-02 17:53:28 följande:
    Om ni känner för att rensa tårkanalerna lite så ta en titt på den här vackra videon. www.news.com.au/entertainment/celebrity/hugh-...
    Och nu kände jag mig tillräckligt samlad för att våga titta på denna. 
    *Snyft*
  • Aleta

Norrskensflamman skrev 2010-09-03 13:46:25 följande:
      Ja! Visst var hon Det är som min man, han sa åt mig: "Tänk om jag inte VILL äta nån medicin. Jag VILL inte bli en sömngångare som du och alla andra"

Om han nu har den diagnosen så kan han ju göra likadant som hon. Jättebra att det görs sådana här program så att man kan få lite förebilder.

Gääääsp, ja sömngångare passar nog in på mig.

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-09-03 13:46:34 följande:
    Nästa helg tänkte jag åka in till Malmö o försöka träffa Lanovia, fler som kan o vill?Jag kan bäst sönd lunch........MAAAASSA t er alla

Jag VILL VILL VILL men jag KAN inte...

• Aleta

Ingis, kul att det går bra på jobbet och att du mår bra!

• Norrskensflamman

Aleta: han kan ha nån kombo också med bipolaritet typ 2 också. Eftersom det är dalar med total inaktivitet också, varvat med hyperaktivitet. Men det är i alla fall skönt att vi börjat nysta i det så vi får veta.

Hörrni, jag är jättsugen på VIN nu. Och pizza. Och det är skitlänge kvar tills jag slutar jobbet. Hmmmm...

Vad ska ni andra göra i helgen? Blommis är ensam i Blomslottet, men ni andra då?

• Hvidbrud

Ha ha! JAg är också jätte sugen på viiiin, men jag får nog ta och vänta ett bra tag till... (chapagnen ligger redan på kyl..)

• Aleta

Inga planer för helgen här. Kanske ta in trädgårdsmöblerna om maken orkar för sin förkylning.

• passionsblomman

Rapport från Bruttan efter min högljudda efterlysning på mobilen:

Ho har häcken full, bla med tårtbakning och sjuk familj, så hon hoppas kunna komma till oss och tråda lite i nästa vecka, då det ska ha lugnat ner sig. För övrigt påstår hon sig sakna oss.

Så, ifall fler än jag börjat oroa sig lite.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans