• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Vink vink! Jag ska också fixa saker som ska vara klara... Men helst vill jag sova lite... Bara liiite....

• Hvidbrud

Norrskensflamman skrev 2010-09-03 10:07:05 följande:
    ...finns i de där sex klippen   (OBS: inte sexklippen, utan sex klippen)

ja, det hoppas vi! annars blir det att rapportera! (fru snärpmun kom på besök )

• Hvidbrud

Åh, Flamman, när jag ser sånt har jag lust att bli special lärare! Åh!
    Eller i varje fall önskar jag att saker kan bli jorda anorlunda.
    Det FATTAS verkligen något i vårt samhälle, där dessa barn får PLATS, blir sedda för de de är och det de är DUKTIGA på. Det fattas den kompetensen de har. 

• Norrskensflamman

Hvidis: Jag får andnöd och kram i hjärtat när jag tänker på min kärlek som växt upp i CCCP, ett elitsamhälle där ADHD inte existerade utan han bara var ett bråkigt, stökigt barn som bara ställde till med en massa bekymmer, som misslyckades i skolan och det enda han var bra på var att hitta på rackartyg, sätta sönder saker, och jaga en orange boll...

• Norrskensflamman

SAmtidigt som den där orange bollen var hans räddning... Där på planen var han någon. Alla dessa evinnerliga läger med fasta rutiner och disciplin, gjorde att han fick någon sorts struktur på kaoset i tillvaron, och ute på planen fick han utlopp för sin energi och det där "vidöppna kanalerna" som inte kan sortera ut en sak att fokusera på , kom till nytta och gjorde honom till en ypperlig spelare med en reaktion och "vidvinkelsseende" som är exceptionell.

• Hvidbrud

Ja, det ger en verkligen kramp i hjärtat! Även om det är din man och inte min... Sån inihundans tur att han hittade den sporten! Att få vara bra! Kanske BÄST.

• Fru sy

Aleta skrev 2010-09-03 08:39:36 följande:
    Och ja, Dublin gjorde mig mycket gott! Det var tur att vi hade det inbokat sedan tidigare. Maken och jag har bestämt att vi behöver lite egen tid, så vi har bokat en weekendresa till Marrakech! Norwegian öppnar en ny linje direkt dit, så det kostar inte skjortan heller.Här ska vi bo:www.riad-alrimal.com/en/riad.phpDet får bli vår lilla bröllopsresa, vi har inte haft råd eller tid att åka iväg tillsammans och ingen har väl varit så pigg på att passa båda barnen heller, men nu ställer de upp, så då är det bara att fara.När jag känner mig deppig så surfar jag in på någon sida om Marrakech och funderar på vad vi ska titta på eller vad vi ska äta eller övar mig lite på franska. Mycket bra distraktion.

Jag har varit i Marrakech, och det var helt underbart och fint. Det finns helt gigantiska marknader där på torgen som ni absolut inte får missa... och pruta som bara den kan jag säga... skit vad billigt det var och ändå prutade man ner det till ännu mindre. Ni kommer få det underbart där!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans