I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Grattis Hvidis!!!
Grattis Hvidis!!!
Jag har varit hemma idag oxå, men imon skall jag ta mig iväg till jobbet igen. Hoppas att det kommer fungera med tabletterna så jag inte kommer må för dåligt. Känns som det har blivit sämre och sämre nu om dagarna, jag mår illa hela tiden och har svårt att äta. Trist!
Ja jag ska till kliniken på onsdag, men vet ju inte om de skriver ut men får ju testa. Annars skall jag ju ringa för att skriva in mig och då får jag ju ta det med dem. Hjälpte de starkare bättre för dig? Kräktes du mycket eller var det "bara" illamående. Jag har klarat mig från att kräkas än men det har inte varit långt bort...
Jag fixade inte att ta mig iväg till jobbet idag heller. Låg vaken hela natten och mådde illa, var på väg upp fler gånger för att krama toastolen men lyckades rädda det med lite vatten. Så imorse stod jag inte ut längre, verkar ju som det blir värre och värre oxå. Så jag ringde mvc, var där på hälsosamtal för en stund sedan och fick lergigan comp utskrivet och sjukskriven till 12 september. Det är ju jättelänge... vet inte som jag kommer vara hemma hela tiden får se hur det känns. och vad säger man till jobbarkompisarna när man kommer tillbaka, vill ju inte gärna gå ut med att jag är gravid till alla i redan v9? rektorn kommer ju få veta nu snart eftersom det står på mitt sjukintyg, men alla andra känns lite tidigt än. Men jag får väl se hur jag mår och så får mannen och jag prata igenom hur vi skall säga, men kan ju vänta till vi varit på vul imon och sett att allt ser bra ut *hoppas hoppas*
Nu skall jag läsa igenom det ni skrivit!
*Börjar men en stor kram till Blomman* Åhh vad jag hoppas att ni får ert plus snart!
*Vinkar till Ankan* Hur är det mer er nu?
Ninnis: Grattis på bröllopsdagen i efterskott! Spännande med vovven på dagis, vi hade vår på hunddagis när vi bodde i götet innan och hon älskade det. Både hundkompisarna och dagisfröknarna!
Aleta: Välkommen hem!
Åhh vad otäckt och tråkigt att din lille B har varit sjuk. Men skönt att han är tillbaka till sitt vanliga jag igen. Hur gammal är det han är nu?
Grattis till jobbet Hvidis!! Härligt när saker löser sig.
Det finns en liten där inne i min mage som har ett hjärta som slår!! Den är 6,7 mm stor, eller liten kanske man skall skriva... ska dit på ett till vul om knapp tre veckor, då skall den förhoppningsvis vara större så man kan se lite mer sa läkaren. Känns så skönt att allt är bra så här långt!!
Ja lite lättare känns det nog allt att hantera illamåendet...
Ja tycker ofta det är så. Skickar massa kramar till alla som behöver.