• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru Bygg

Välkommen hem Aleta. Vilken intelligent dotter du har! Klart att hon ville att mamma skulle komma hem!

• Fru Bygg

Härligt med tidig kväll, Ingis! Oj, vad mycket tänder Isabella har fått. Redan 9-12.

• Ninnnis

Aleta skrev 2010-08-30 17:30:20 följande:
    Måste bara berätta vad lillan (snart tre år) hittade på medan jag var borta. Maken och svärmor satt och fikade när hon kom marscherande nedför trappan och sa: "Nu har jag ritat på soffan!"De rusade upp och mycket riktigt så hade hon med färgglada tuschpennor ritat på soffan och lite andra möbler och kuddar. Maken och svärmor satte genast igång med operation babywipe. (De lyckades inte få bort riktigt allt.)"Men varför har du gjort så här?" frågade de."Jo, för NU kommer mamma hem!" 

Gullunge!

• Villemoa

Ingis: att man somnar vid nattning har ju hänt en gång eller två

Flamman: kopior tas på allt här hemma. Jag är ju en ordentlig fröken Fick svar från a-kassan igen att de iaf behöver ett nytt intyg. Inget om att de ville kännas vid att de kanske slarvat. Men de är snabba att påpeka när nån annan gjort det!

Fru E: hoppas det gått bra idag!

• Villemoa

Känner att jag inte riktigt har koll på när alla E-flickorna fyller år men en har hunnit fylla 1 år iaf. Snart är det väl dags för några till eller hur?

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-08-30 21:42:36 följande:
    Under veckan har hon fått en tand, undrar om det räcker med en tand??? Jädrans vad grinig hon varit vissa dar. Känner att det räcker med en sådan här omgång.

*Hjärtar en-tandade lilla E*

• Ninnnis

Andbeyond, kul med bostadsrätt! Och grattis till alla vuxenpoäng

Villemoa, irriterande med FK-slarv Tur att du har ordning på papprena med kopior och allt.

• Ninnnis

Vi hade 2-årig bröllopsdag igår

Eftersom jag hade ridlektion ska vi fira på lördag istället, men lite firande blev det i alla fall.

Idag har jag lämnat gosvovven på hunddagis för första gången. Han verkade lycklig och exalterad över alla hundkompisar, så jag hoppas att det ska gå bra. Maken ska hämta honom vid lunch idag så får vi se hur det har gått. Om han trivs ska han få vara där ett par dagar i veckan.

• Villemoa

Ninnis: det var a-kasseslarv men likväl irriterande
    Hunddagis, lille gosvovven har blivit stor

• Fru Bygg

Villemoa skrev 2010-08-31 09:51:34 följande:
    Känner att jag inte riktigt har koll på när alla E-flickorna fyller år men en har hunnit fylla 1 år iaf. Snart är det väl dags för några till eller hur?

Min lilla E fyller ett den 9 okt.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans