• Snartis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Liten, japp det stämmer alltså man måste använda varmvatten för att få bort den och då smulas den bort
    otroligt bra för alla väder, träning mm

• Snartis

cicci, usch gumman låter inte bra att svimma så. Gjorde du illa dig? Spännande med intervju

• Snartis

gott med fika synd bara att man inte har samma sug efter kaffe. Fast det brukar man ta igenom när bebisen är ute

• Snartis

Nu ska jag bege mig hemåt, så skönt att det är FREEEDAAAAG

Kram på er alla

• Snartis

usch vad tiden går långsamt. Har fått läkartid kl 19 med sonen, han har haft 39 graders feber hela helgen och nu hostar han så han spyr. Han är helt färdig men kan inte sova pga hostan.
    Stackars liten...

Inga bäbisar än? Låter onekligen som det är något på G Oupsie

Tinga: japp det var precis det jag menade. Han väger 12-13 kg och är 5 år.

Oms: välkommen hem igen

• Snartis

Morron,

Det gick bra hos läkaren igår, infektion i luftrören så nu har han fått både pencillin och hostmedicin. Så nu mår han lite bättre och hostar inte så han spyr längre.

Omsan: japp jag är gravid, ska på kub idag. Lite nervös faktiskt, tänk om det är något fel men samtidigt är det skönt att få reda på det tidigt isåfall.

Telis: skönt att du mår bättre. Du har verkligen åkt på en rysarhistoria

Klockarbol: shit vilka flashbacks du gav mig. Precis såna saker hände jämt mig när jag var liten och red på ridskola. For av som en vante jämt men lika envist kravlade upp igen jättebra av din dotter att hoppa upp igen

Hmm undra hur länge jag kommer kunna rida, ska försöka så länge jag kan. Rider en gammal trogen cool gentleman som är tryggheten själv. Min Bm sa att det är rätt muskler att träna när man är gravid, kan hjälpa att foglossningen inte blir så jobbig. Med kicken så var det ju asjobbig och gjorde ont, så hoppas verkligen att det inte blir så denna gången.

• Snartis

Ingern arbetsmoral alls idag, väntar bara på att tiden ska gå så vi kan åka till kuben

• Snartis

koko: åhh vad härligt skönt att komma bort utan barnen och bara få vara för er själva. Såna resor är underbara, slippa allt hemma och bara koppla av...

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!