• Snartis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Morgon,

AM: snygg klänning jag skulle helt klart lyxa til ldet och gå till frisören, det är itne ofta man får göra det och få en riktigt fin frisyr.

Snorkis: kram

Oupsie: fy för sån foglossning.

Piggis: spännande att du snart blir FRU kul att prova klänning och fixa allt inför bröllop

Är det någon med lågt blodtryck här? jag är så yr idag och vet att jag har superlågt blodtryck så undrar om man kan bli yr av det? Försökt sufra men mitt jobb spärrar alla sidor på nätet
    Hmmm vad kan man göra åt för lågt blodtryck?

• Snartis

nu har jag fått tid hos BM idag för att dubbelkolla, är helt skakis nu.
    Beger mig hemåt nu.

• Snartis

Hej tjejer, 

Mådde rätt dåligt igår, låg hela dagen förutom ett besök hos BM. Alla värdena är superbra, så det är bara acceptera att man kan må så. Idag är det lite bättre, r på jobbet för jag har möte efter lunch som jag måste vara med på.
    Kommer få jobba hemma på mornarna framöver så jag slipper stressa på morgonen. Kan bero på det så ska testa ett tag framöver, skönt att ha en chef som tycker det är en bra ide
    Tack för tipsen om lågt blodtryck, har just hällt i mig kaffe trots att man inte är det minsta sugen

AM: tar jättegärna emot ”bältessaken”, hm måste kolla när jag ska till stan nästa gång. Eller hur kan vi lösa det?
    Har plockat fram alla tidigare mammakläder och var nog större (alltså inte bara magen) med Kicken så alla byxor hänger på mig, hmm baggystile är inte riktigt min stil.

Skitsnygg klänning, skulle nog passa med ett strasshalsband   

Tinga: snygga örhängen, ännu bättre om de passar ringarna   

Lappis, wow det låter ju som ni kommer kunna göra en rejäl hacka på er lägenhet. 

Jag har spanat lite på vagnar för nu behöver jag en ”traktor” istället för cityvagn. Har spanat på Brio Happy och Emmaljunga City Xross. Höll på att skriva City Gross   Eller finns det någon annan som ni kan rekommendera?

• Snartis

Gu vad du är snäll AM, tusen tack. Stor kram till dig

• Snartis

Lappis, ja det är galet att priserna ligger så högt.

Muggles, klokt att börja trappa ner på jobbet och sen sluta. Tvillingarna mår bäst om de kan stanna så länge som möjligt i magen.
    Kul att fixa klart rummen

• Snartis

Bs och MWs; jag tyckte viktklubb är absolut bäst om man vill gå ner i vikt. I början tar det tid att lära sig men sen vet man ungefär mkt mat och vilken mat man får äta. Gick ner 8 kg rätt fort utan att behöva drastiska metoder och kunna äta allt Känns väldigt bra att ha gått ner inför denna graviditet så kanske jag inte har lika mkt att gå ner efter

• Snartis

Usch vad många som är sjuka nu, krya på er. Kicken är oxå lite förkyld, mest konstigt är att han har småblött näsblod sen i helgen. När det är så så vågar jag inte ge nässpay trots att han är täppt. Någon annan som haft så?

• Snartis

AM, tusen tack igen, underbart av dig att skicka den

• Snartis

AM: ohhh vardagsglamour ska du inte gå och handla på ica oxå så du kan verkligen testa frisyren
    Spännande med besked om badrummet.

Nenne: söka nytt jobb? Spännande, ring ring jag har ju säljjobb så är van att ringa obehagliga samtal men det hjälper att skriva ner lite punkter så man inte glömmer något.
    Hu för längdskidor, blir lite impade av folk som kan åka. Provat 1 gång och aldrig mer, är inbiten utförsåkare (skidor eller bräda) 

Nu ska jag läsa ikapp lite mer

• Snartis

BS: usch för att ha så ont när man rör på sig? Finns det ingen träningsform som fungerar? Kan inte naprapaten ge tips på övningar som kanske hjälper? Om inte så kanske du ska byta till en som är bättre? Min är underbar, fått övningar som kan hjälpa mot foglossningen.

Det har tagit flera år att fatta att alla jobbar olika, har problem med att mina fingrar domnar bort och alla jag gått till tidigare har varit på ryggen och nacken. Min nya tryckte på bröstmuskeln och satan vad ont det gjorde men nu har det verkligen hjälpt, där satt boven

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!