Hej tjejer,
Mådde rätt dåligt igår, låg hela dagen förutom ett besök hos BM. Alla värdena är superbra, så det är bara acceptera att man kan må så. Idag är det lite bättre, r på jobbet för jag har möte efter lunch som jag måste vara med på.
Kommer få jobba hemma på mornarna framöver så jag slipper stressa på morgonen. Kan bero på det så ska testa ett tag framöver, skönt att ha en chef som tycker det är en bra ide
Tack för tipsen om lågt blodtryck, har just hällt i mig kaffe trots att man inte är det minsta sugen
AM: tar jättegärna emot ”bältessaken”, hm måste kolla när jag ska till stan nästa gång. Eller hur kan vi lösa det?
Har plockat fram alla tidigare mammakläder och var nog större (alltså inte bara magen) med Kicken så alla byxor hänger på mig, hmm baggystile är inte riktigt min stil.
Skitsnygg klänning, skulle nog passa med ett strasshalsband
Tinga: snygga örhängen, ännu bättre om de passar ringarna
Lappis, wow det låter ju som ni kommer kunna göra en rejäl hacka på er lägenhet.
Jag har spanat lite på vagnar för nu behöver jag en ”traktor” istället för cityvagn. Har spanat på Brio Happy och Emmaljunga City Xross. Höll på att skriva City Gross Eller finns det någon annan som ni kan rekommendera?