Välkomna till Tivoli Empatia!
Sept, äggcraving? då är vi två om det, är helt galen i äggmackor vad säger AM om den cravingteorin?
Sept, äggcraving? då är vi två om det, är helt galen i äggmackor vad säger AM om den cravingteorin?
Morgon, Izzie: hoppas du får må bättre snart, det brukar ge med sig lite iallafall. Tack för alla tips men har redan gått på nasonex och rinexin i 2 veckor utan resultat. Även ätit dubbeldos av kåvepenin och amimox. Det jag ska göra nu är nässkölj flera ggr per dag, men hur gör man det på jobbet? Känns inte helt bekvämt Ha en toppendag allihopa Kram
Vickan: vi valde precis som telis. Det som ligger närmast så blir lämning och hämtning så enkelt som möjligt. Nu kan även mormor och farmor hämta enkelt AM: hoppas det stämmer med cravingsen, vill gärna ha en flicka denna gången Imorgon hoppas jag vi får reda på könet.
har bäddat ner mig i soffan, är sjukskriven även denna veckan. Läkaren tyckte jag skulle ta det lugnt och ev börja jobba nästa vecka.
Det är RUL som gäller imorgon
Lappis: trist med lägenheten brevid er, blev han inte intresserad av att sälja när ni frågade då?
Finns det ingen kollega som fått gå som kan vara vllig att börja igen?
AM: låter helt underbart med italien. Vill oxå åka dit och njuta av värme, sightseeing och god mat och VIN
Vad skönt att det inte var dags än mugglan Måste fråga om sammandragningarna är värre när det är tvillingar eller är det lika som med en bebis? Förstår din oro med Moa, vem ska man ringa osv. Det brukar lösa sig, kram till dig
Snaily: jobbigt att inte kunna vara iväg och att det inte funkar med amningen där. Har ni tyst hemma eller har du tex tv på jämt? Kan vara värt att prova så hon vänjer sig med ljud? Jag fick de tipset direkt att ha igång massa saker hemma så kicken vande sig med ljud. Damsugaren, fläkten, tv mm. Funkande bra, kunde dammsuga även om han sov osv Har inte så många tips för kicken var rätt enkel när man tänker i efterhand. Hoppas det löser sig när hon blir äldre, kram
Kicken ska få en lillebror
Allt såg jättebra ut och för första gången få har vi fått sett ett helt normalt UL. Bebisen låg perfekt och mitt myom störde inte det minsta. Känns galet att få sett allt så enkelt utan minsta krångel
BF är nu 14 augusti så han får inte komma senare, vill gärna att grabbarna ska ha separata fördelsedagar
Vilken underbar dag det är!
AM: be och få amimox istället, Kåvepenin är skitäckligt! Fattar inte varför läkarna envisas med att skriva ut det till barn, har de inte smakat själva på det?
Är alldeles nipprig
Ska måla lite nu så det känns som jag gjort någonting på dessa 3 veckor jag varit hemma. Hoppas man får göra det, det är så delade meningar om det. ska bara måla lite runt en dörrkarm så det borde inte vara någon fara. Det är ju inte ett helt rum eller så. Eller är det farligt för barnet?
Fru E: skönt det är så jag oxå hittat på nätet. Alla färger idag är ju vattenbaserade, har inte hittat nån som inte är det än
Då ska jag måla på