• Snartis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Just ja, fick en smärre chock när jag gick och provade bh igår. Mina boobs har vuxit så mkt att nu mera kräver jag G-kupa!!! Har inte smällt det än Hur stora kommer de då bli när amningen är igång??? jisses.....

• Snartis

Stort grattis till Mugglan med familj vad skönt med vanlig förlossning och på så kort tid. Stor kram till stora familjen

• Snartis

Lite ego så är Martin helt klart värre än Kicken på att leva rövare och sparka hårt! han har hållt på hela dagen men korta pauser på max 10 min, gaah håller på att bli galen...

Min foglossning är värre, sover dåligt på nätterna och har nu börjat få sendrag som börjar från fogarna och går ner till tårna. Så när det börjar så vaknar lilla herren sen är det svårt att somna om

Jaja nog om det...

MSW: behöver inte vara något med att du blöder. Är det bara lite i omgångar eller är det som mensliknande?
    Jag blödde med Kicken nästan hela grav, till och från men inte så mkt. Läkarna hittade ingenting tyvärr.

Mugglan: åhh vad mysigt det låter

• Snartis

Nenne: vi kollade på stenskiva och det blev på tok för dyrt för oss. Halva kökskostnaden bara för den så den räknades bort rätt fort.
    Om man beställer via köksleverantörer blir det väldigt mkt dyrare än om du går till stenfirma på en gång. Dock måste du mäta noga själv då så det inte blir fel

• Snartis

Nenne: skivan vi kollade på skulle kostat 60000:- så vi valde tunn laminat istället. Den var dyrare än vanligt trä men håller bättre

• Snartis

Galet trött snartis tittar in.... Tur att jag ska jobba 2 timmar till så jag kan hem och sova sen. Denna killen är ju helt sjövild, väckt 3,30 imorse av fogont sen drog han igång. Hmmm någon som har tips på hur man kan få en bebis sova lite mer i magen????

• Snartis

Cicci, kompisars dotter döpte magen till det så det har blivit arbersnamnet Så skönt fick sova 3 timmar när jag kom hem. Så är mkt piggare

• Snartis

Håller tummarna för Sweet nu

mugglan: åhh vad mysigt att allt funkar så bra med tjejerna usch för problem med din mamma, AM skrev väldigt bra tidigare.
    Har tyvärr ingen sjal, har bara babybjörn men dem behöver vi nog snart själva
    Stor kram

Vad många sjuka barn det är nu, usch hoppas alla kryar på sig snabbt! Ögoninflammation verkar vara nått som går på våren, Kicken har oxå haft en släng av det. Som tur är så gick det snabbt över med lite enkelt vattentvättande.

Hmmm solskyddsfaktor eller inte? har faktiskt inte varit så påläst om de olika märkena men kör på en med hög faktor 30-50. Kicken har redan en schysst "bonnbränna" trots ihärdigt smörjande, det går liksom inte att unvika solen nu
    Tack för alla tipsen, ska inhandla Vichy nu istället

Sitter och surfar babyskydd men blir helt snurrig på alla olika varianter. Tips någon?

• Snartis

AM: tyvärr funkar inget babyskydd att koppla på Brio Happy men det känner jag är mindre viktigt just nu. Hmm ska nog kolla in maxi Cosi i butik. Gillar när det är lätt att bära

• Snartis

Hallå i värmen, Jisses vad varmt det är, 29 grader i skuggan vid denna tiden. Har inte kunnat följa er i tråden men hoppas alla som ses imorgon har det supertrevligt. Det kommer nog inte regna så ni får nog toppenväder att picknicka Kram till er alla

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!