• Snartis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hallå tjejer, Sitter på tåg ner till skåne för att hälsa på familjen. Ska bli så kul för Kicken att leka med sina jämåriga kusiner Han är överlycklig att få åka tåg istället för bil, stort äventyr Oupsie, usch för att ha kvar foglossningen så långt efter förlossningen. Hoppas det blir bättre om du minskar på amningen. Am, skönt att få klart rummet och få rensa lite. Nenne, redan dags att börja jobba? Oj vad tiden går fort, men det brukar vara rätt skönt att få jobba efter mammaledigheten Dagisfrågan, innan vi flyttade till hus så fick vi en plats som vi tackade nej till för att den låg för långt borta. Efter flytten fick vi gå en termin på ett dagis innan vi fick den riktiga. Nu går han väldigt nära och har en riktigt bra gård. Dock är personalen inte lika bra, eller snarare de passar med en typ av barn och reder inte ut pigga och lite krävande grabbar. Så vi har haft många möten med rektor och personal så nu är det bättre. Blir nog bättre efter sommaren när han få gå på stora avdelningen och ha yngre piggare personal han är där väldigt mkt redan och det fungerar väldigt bra, otroligt skönt! Längtar tills denna grabb är ute och man kan få röra mer på sig, så grymt ridsugen Kram till er alla

• Snartis

Radbrytningar, vad är det??? Sen kan jag tillägga att jag sitter på tåget brevid en tjej som kom direkt från krogen och stinker bakfylla. Gaah skitjobbigt när man ha luktsinne som en hund nu!!

• Snartis

Hallå, Är kvar i skåne, hemresa imorgon. Fullt ös med tre barn, väldigt skoj att få leka "tjejlekar". Inte helt van att få måla naglar och fixa med hårspännen men det är väldigt kul och annorlunda Nu ska maken och bror gå till parken med alla, jag passar på att vila en stund. Lite kul att se männen reda ut allt med påklädning, allt som ska med osv "martin" är helt vild i magen nästan hela tiden, jisses han slår nästan kicken alla reagerar på att magen är så stor och att det är så lång tid kvar, kan bara tänka mig hur stor den kommer vara på slutet. Ha en toppendag allihopa

• Snartis

Hallå,

Nu har jag äntligen läst ikapp

Snorkis: massa kramar till dig, usch vad klantigt av dem att inte kolla av med dig innan.

Mugglan: stor kram till dig med, kan bara tänka mig hur extra jobbigt det är för kroppen att vänta tvillingar. Hoppas de kan sätta igång dig snart.

Snaily, Kicken var en lång men tunn kille tills jag började ge ersättning och smakportioner. Då tjockade han på sig och valde själv att sluta amma nästan direkt. Så prova ersättning? det kanske även löser mjölkproblemet/eksemet?

Själv var jag hos läkaren igen idag och ska jobba 50% tills det är dags, jätteskönt
    sen fick jag och läkaren ett väldigt gott skratt, de hade tagit fel prover sist så fick svar på mina testosteronvärden! väldig tur att de såg helt normala ut dock måste jag tillbaka och ta om de rätta proverna

Kom ihåg att ni diskuterat En unge i minuten tidigare och jag är helt manisk på att titta på olika förlossningsprogram. Vill inte titta men kan inte sluta, hmm jag blir så irriterad på alla mammor som skriker och inte alls lyssnar på barnmorkan/läkaren.
    Har ni koll på vad det är för blå sak som de har använt till att massera ryggen med? undra om de har den på sös? fanns inte när kicken kom...

• Snartis

Gaaah försökte ge mig på att tapetsera vårt total renoverade sovrum men grejjade bara två våder innan fogarna och sammandragningar stoppade mig. Det är bara tapeten som ska på plats så är det klart sen.
    Avskyr att bli så handikappad!!
    Så nu fick jag förpassa mig till soffan och pilla med datorn istället.
    Sorry behövde bara skrika av mig lite...

Muggles: jorå det är bättre nu, har hittat en bra nivå för att kunna jobba lite, sköta om hemmet och vara med Kicken. Magen är stor redan, flera blir chockade när de får höra hur lång tid det är kvar. Är bara i v27 men magen är nästan lika stor som på slutet med Kicken så undrar hur stor den kommer bli
    Börjar bli svårt att röra sig och framför allt vända sig i sängen, så maken måste hjälpa mig ibland

smint, ffy vilken mardröm!! stackars föräldrar.

på tal om dialekter så älskar jag Dalsland dialekten kanske för halva släkten kommer därifrån ursprungligen, sen pratar de ungefär lika den på landstället

• Snartis

Mutter, blir bara utslängd från bt!!!! Se om detta funkar

• Snartis

Msw, har inboxat dig på fb om allergimediciner. Tänk på att ha fönstret öppet när han ska sova, det hjälper om det är likande förkylningsastma som kicken har. Har skrivit flera ggr både på telefonen och på datorna men bt kastar ut mig hela tiden

• Snartis

Snorkis, usch hoppas inte det är blindtarmen. En kompis till mig fick ont på höger sida och det var trängningar på urinledaren som gick vidare till njurarna. Det var livmodern som tryckte på som orsakade det. Hon fick sova på vänster sida hela tiden och då lättade det. Hoppas det löser sig, kram

• Snartis

Nenne: mår ok nu, hittat en balans på livet har dock ständigt ont i fogarna och bm undrar om mitt onda fram inte beror på myomet. Så har fått ul- tid för att kolla det, lite längre fram så de kan kolla tillväxten och om det blir snitt samtidigt. Var idag och kollade alla värden igen och de låg bättre nu, skönt!

• Snartis

Am; säger som alla tidigare, klipp klipp! det växer ju ut om man inte vill ha kvar frisyren. Lappis: wow, skål för köplatsen Muggles: underbart at de väger så bra förstår att det är tungt och att du vill bli igångsatt snart. Det är ju 6kg bebis + allt annat så din kropp måste verkligen få ta mkt nu. Kram Liten, skönt att budgivningen är igång. Hur har det gått med mascaran? Vad tyckte du om den?

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!