• snaily

Välkomna till Tivoli Empatia!

*snorar*
    Har just gråtit en hel pöl till utdelningen av Nobelpriset i medicin.

Jag känner mig verkligen stabil idag - not! Deppig, rastlös och gråtfärdig i en salig blandning. Kan ingen bara söva ner mig och väcka mig när det är dags att krysta??

• snaily
    nennesjuttioåtta skrev 2010-12-10 17:56:03 följande:
    naily – symtpom!!!
    Tror du?? Ååå jag känner mig så uppgiven och skeptisk. Det händer inte ett skit i livmodern idag. Om man räknar från ÄP är jag en dryg vecka "över tiden".
  • snaily

Vår delikata Nobelmiddag: halväcklig hämtpizza med julmust. Mmmmmm!!

• snaily

Nenne
    Nästa besök på onsdag om inget hänt innan dess. Lät inte som om hon tänker göra något annat än en vanlig undersökning (mäta blodtryck, lyssna hjärtljud) då, plus att hon bokar tid för bedömning på förlossningen till veckan därpå (=julveckan). Men jag lever på hoppet att vi ska slippa det där BM-besöket på onsdag!

• snaily

Snorkis
    Men gud, det där var nog det värsta jag hört, vilken fruktansvärd moster! Hur orkar hon leva med sig själv?!  Låter bra att du har så lite kontakt som möjligt med människan...

• snaily
    start september skrev 2010-12-10 20:56:55 följande:
    Snaliy - hoppas att det blir en lugn natt¨så att du får samla lite krafter till när det drar igång vilket jag tror är snart. När har du koll appropå hur Ynglet ligger?
    Må du ha rätt! Koll hur hoan ligger, antar att de kan känna sånt när jag väl kommer till förlossningen? Min BM har jag redan frågat men hon kunde inte riktigt avgöra. Det är nog enklare för mig själv att avgöra, beroende på var jag känner sparkar, handrörelser och hickningar.

Jag funderade också över Vickan och vinet! (och då menar jag inte tråd-Vickan förstås )
  • snaily

PB och Telis - och Robert Edwards icke att förglömma:
    SKÅL! Skål

• snaily

PB
    Jag har klippt och klistrat min egen text och det har fungerat. ? Konstigt.

• snaily
    fru AM skrev 2010-12-10 19:08:39 följande:
    Du kan inte be maken pilla lite på tappen eller göra det själv (var det inte Cicci som gjorde det?)? KRAM!

Har pillat lite själv - jag har ganska långa fingrar, men jag tycker inte jag känner någon tydlig tapp?! Betyder det att den är mjuk då eller? Helt plötsligt blir jag väldigt osäker på hur det ska/brukar kännas (är inte där dagligen och känner efter annars precis).
  • snaily

Bra där Tinga!
    Himla smart tänkt med konsten, tycker jag, och fina tavlor var det också!

Jaha, så har Idol-domen fallit - i år var första året jag faktiskt inte hade någon åsikt alls.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!