Ser och hör att jag är efterfrågad, gulliga ni!
Jag skumläser tråden men hinner inte skriva och då känns det så fånigt att bara skriva hej och inget mer typ, jag hinner inte riktigt kommentera...
Precis som Tinga sa så har vi haft syrran här på besök torsdag till söndag och sen har jag bara haft fullt upp med att vara ensam med Yngla på dagarna. Häromkvällen var vi och hälsade på en annan nybliven mamma och pappa här i byn, första sociala visiten, får väl ses som ett framsteg!
Skrikigheten (magen?) är något bättre, fast hon lever fortfarande rövare sent på kvällarna ordentligt, just när man är desperat efter att få sova själv (och just när maken går och lägger sig för att få lite välbehövlig sömn inför jobbet)... har totalt gett upp alla försök att få henne att sova i egen säng eller ens en bit ifrån mig i vår säng, bara hon sover får man vara nöjd. På dagen (som nu) kan hon faktiskt sova själv i korgen men inte på kvällarna eller nätterna som det verkar. Nåja, det lär väl inte hålla i sig ända tills hon är 15 år?!
Själv känner jag mig mindre deppig, i alla fall så länge det är ljust ute, varje dag när det blir mörkt blir jag lite deppig igen. Jag ska börja knapra D-vitamin på syrrans inrådan, det ska tydligen vara bra mot typ allt! Skadar inte att prova i alla fall... (är svårt att överdosera)
Psykopaten har fortfarande inte hört av sig och nu har jag väl inte nåt akut behov av henne heller egentligen...
Nu snart dags för BVC-besök!
Kram till Frullan, hoppas det inte är något alltför hemskt som drabbat dig! *orolig*
Telis
Jobbig omställning med jobbet och för lite Televinkentid, jag tror jag kommer känna likadant när det blir dags för mig att börja jobba.
Hej Page, klart du ska hänga här! (också)