Lapinette skrev 2011-01-22 10:43:51 följande:
Gällande träning så är det Nike convention i helgen som kommer men jag har inte anmält mig i år MEN en av världens bästa tränare/dansare Tony Stone ska köra ett pass på fredag på SATS tillsammans med Per. Det blir house (looooove it) och en dj från Holland ska spela musiken. Det kallar jag träning och kärlek i ett!
Måste bara visa vad han körde förra året
">
" target="_blank">
Åh vad skoj det låter!
Saknar verkligen något bra träningsställe, det kanske är en bra idé att flytta ändå... *ambivalent*
Oupsie
Fy vad tungt du har det! (och nej, det är såklart inte det minsta inbillat!) Hoppas Daisy vill titta ut snaaaart!
Ore
Jag skulle definitivt inte märkt en sån grej på bilen! Inte ens i fullt dagsljus...
Väntar på att Yngla ska vakna (och det gör hon förstås nu, alltid när jag sätter mig vid datorn), då ska vi iväg och åka skidor!
Rättare sagt, JAG ska åka skidor medan maken och Yngla kör en sväng med bilen. Har tänkt komma iväg i flera veckor nu men det har inte blivit av, men nu ska jag hasa runt lilla spåret iaf.
Var skeptisk till att jag skulle komma i mina skidbyxor och sa till maken: om jag inte kommer i mina skidbyxor nu kan jag inte åka skidor, och då kommer jag aldrig gå ner i vikt så jag kan komma i skidbyxorna och åka skidor, det blir en ond cirkel.
Men jag lyckades få plats med fläsket, vilken tur!