Välkomna till Tivoli Empatia!
Oupsie - det blev bara lite smågrejer hos Svenssons den här gången. Vi var inom hos Norrgavel också och de har ett alldeles fantastiskt sidebord som jag verkligen skulle vilja ha, men tyvärr är det 10 cm för brett för att passa på den vägg där vi vill ha det. Annars hade vi köpt ett sådant på studs, för jag har aldrig sett något som är ens i närheten vad gäller form och ytfinish.
Kosta var lite sämre den här gången än tidigare, tycker jag, men det beror kanske på att jag har en betydligt mer välfylld garderob nu, jämfört med när vi var där första gången, så därför går vissa saker bort, som jag redan har liknande av. Jeans finns där massor, och maken brukar alltid handla något/några par för att fylla på förrådet.
Jag har inte uppfattat det som att du mår så dåligt så att du behöver äta medicin, så jag är lite förvånad över det förslaget, åtminstone utifrån vad jag vet om dig härifrån tråden. Det är ju svårt att råda, men man vill ju inte äta medicin om man inte "måste". Tycker du själv att du mår "tillräckligt" bra? Jag antar det, med tanke på vad du skrev om förvirringen angående förslaget. Isåfall tycker jag att det verkar som att du kan vänta ett tag till. Förstår att det är många tankar som far runt i huvudet. Kramar!