Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Två insikter: Den första jag länkade till finns också i brun - säkert är det den de tänkte på Vänner. 

Och den jag köpt är nedanstående som alltså är lite mer fodrad och lite annorlunda i krage. Den fanns bara i svart. 

http://www.fleningejakt.se/produkt/oslo-insulated-lady-coat/

Ja, ja, jag är nöjd och jag har nog mer nytta av den fodrade antar jag.

Det var nackdelen med att köpa i januari alltså.

• start september

Se mitt senare inlägg Vänner.

Jag har en fodrad variant. Den första du länkade till är herrmodellen.

Jag undrar om det var samma bruna jag såg, minns den som grövre i modellen. Färgen minns jag dock inte att den skulle varit ful, jag tyckte den var fin.

Hade jag sett denna bruna tror jag att jag hade slagit till!

• start september

Har inte läst ikapp mer än sista sidan.

Kram till Fru E. Jag fick tips om en läkare via en bra tråd på FL - inboxar länken senare. Du bör kunna få tips där.
    Generellt finns det olika skolor och man får kämpa olika hårt för att få testa, men det finns många där som fått alltihop. Läkaren jag gick hos ville rpova först med Fragmin, men var öppen för Prednisolon senare vid behov. Hon tyckte trombyl var överkurs vid fragmin så det tar jag inte nu.

• start september

Fru E, bara Fragmin nu, men prog fram till v 14. Fragmin till minst v 25, v 36 om jag inte reagerar fel på det. Inboxade dig men du hade säkert hittat rätt.

PB, vad skönt ändå med en inflammation.Det är svårt att förstå sig på det där, min far har röntgat sköldkörteln och allt var det är i jakt på konstig sänka, men det visade sig vara hyfsat normalt till slut ändå,  han har två autoimmuna andra sjukdomar så det var väl inte så lätt. De hittade inget mer än förstorad körtel och han fick antidepp för säkerhets skull. Så det verkar vara en djungel.

Idag har vi berättat för dottern. Hon sade inte så mycket men det brukar dröja några dagar, sen kommer det frågor. Så nu var det gjort. V 21 på måndag och BM-besök. Eftersom jag känner så svaga rörelser är det lätt att vara rädd, men ibland känner jag så jag hoppas att allt är ok.
    Such, vill hinna med rabattrens, handla, gör efterrätt och husfix samt passa dottern samtidigt innan vi får gäster, så att maken hinner göra ännu mer husfix. Mission impossible, så det är väl dags att börja om han nu lyckats söva henne.

Snart tre år och fortfarande pottvägrande - några tips inför sommaren? Hon förstår så mycket att hon snackar bort hela grejen.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!