Välkomna till Tivoli Empatia!
Telis - japp, badblöja under. Finns mest att köpa i Sverige så ta med!
Piggelin, efter mycket om och men har vi precis beställt en Bugaboo Donkey. Den kommer ju inte till Sverige förrän i höst/vinter, så det blev beställning via England och kompis som tar emot och skickar vidare. Mycket pengar men jag vågar inte köra hela vinterhalvåret med bara ståbräde. Än så länge sover hon middag dessutom och jag är promenadjunkie så det känns säkrast. Donkeyn är dyr, men jag tror på andrahandsvärdet. Den är supersmart eftersom man kan kan skjuta ihop den till singelvagn när man lämnat på dagis, lämnat sittdelen där, dra iväg med syskonet och sen komma tillbaka, fälla ut och ha två platser på hemvägen. Vi bor på en kulle dessutom så det är tungt när man ska hem oaktat varifrån så att den är lite lättare än andra jag tittade på känns bra. Eftersom vi varit så himla nöjda med den tidigare vagnen vågar man chansa på en ny oprövad modell också.
http://www.bugaboo.com/learn/bugaboo-donkey#excite
Sen (viskar så att det inte hörs nästan) är vi om allt går väl och det går sugna på en trea snabbt (man vet ju inte hur mycket trassel det kan bli inför nästa) och då har vi mer nytta av den så andrahandvärdeargumentet är mest externt så länge...