AM, tack för omtanken, jag var och lämnade prov imorse för säkerhets skull (min gulliga Bm har remisser liggande åt mig), har testat för GBS ett par gånger hitills redan. Det verkade dock tveksamt om svaret kom innan helgen och det är ju semestertider så jag får jaga på måndag för att få svaret.
Jag har tid hos BM imorgon och ska ställa mer frågor om andra typer av infektioner, behandlar för femte gången en svampinfektion, jag hann inte ens klart med den förra innan det började klias och bli läskigt igen. Jag hade en fuktig baddräkt i fuktig miljö ca 2 timmar (enbart duschvatten, var med på ett äventyrsbad som säkerhet) utan att bada och det var tillräckligt illa tydligen. Suck. Hoppas att det bara är svamp.
Ett orosmoment också är att SF-måttet är något under normalt, dock på en kurva. Jag är hyfsat lång, men ganska kraftig och dottern låg en kurva över hela tiden så det känns ovant.Jag äter en massa onyttigheter och rör på mig mindre än sist vet jag och dottern var stor. Efter imorgon går BM på semester och sen är det vikarier hela sommaren = olika måttband. Vi har fått ett extra UL om knappt två veckor vilket känns tryggt, om det är fortsatt litet SF-mått imorgon ska jag försöka få TUL med flödesmätning något tidigare istället (var tänkt vecka 32 från början men blev vecka 33).
Bra är mina blodvärden är bra (ingen ökad blödningsbenägenhet) så jag får fortsätta med Fragmin-sprutor till v 37 åtminstone (ny koll där).