Välkomna till Tivoli Empatia!
Tack för input om fixering och förskola för äldre syskon.
Det lutar nog åt att hon får gå korta dagar förutom kanske första dagen efter hemkomst, lite beroende på vad hon vill och på smittoläget på förskolan så klart.
Cicci, förhoppningsvis blir det BB Stockholm som sist. Det här med fria vårdvalet gör att det blir än mer osäkert att få plats på de populära sjukhusen. De får inte lägre ge platsgaranti men är skyldiga att anvisa annan plats om man valt dem.
MSW, Fleeceoverall tänkte jag i stl 56, jag har en i sextioåtta från stora tjejen att byta till längre fram, om bebisen kommer i början av september hinner den ju växa lite innan mars-april. Jag har en tunnare i fleece för hemfärd som är ärvd och så blir det en pop-overall på Tradera 56. Någon typ av akpåse till vagnen också.
Kök, jag gillar IKEA funktionsmässigt, men Marbodal har mycket vettigt också. Kvalliteten på lådor och stommar är den samma. Lådor är suveränt att ha som flera sagt och granitskivor. Så mycket arbetsytor det går och bra förvaring för alla maskiner. Fundera på bra belysning och mycket eluttag där man ska jobba. Ett tips är en kran med kolsyrat vatten om man gillar det, känns bra att slippa släpa sådant. Finns blandare med sådan kran i från Mora.